Google Calendar obaveštava kolege u koje ste vreme u kancelariji
Google Calendar već neko vreme ima opciju Working Hours, koja uglavnom služi da kolege obaveštava o tome kada je neko na raspolaganju za sastanak, te kada je zauzet.
Opcija je ranije morala ručno da se podesi u okviru aplikacije, ali je sada ušla u podrazumevane funkcije, te automatski nudi informacije o tome kada je neko dostupan tokom radnog vremena, a na osnovu informacija o prethodnim rasporedima i ponašanju zaposlenog. U slučaju da informacije nisu potpuno precizne korisnici mogu da ih podešavaju tako da odgovaraju istini, a u slučajevima kada se kreira neki sastanak korisnik će dobijati i informacije o onima koji nisu u mogućnosti da se pojave, a u slučaju da se događaj poklapa sa njihovim radnim vremenom.
Ideja koja stoji iza nove opcije je da se olakša ugovaranje sastanaka, te da se korisnicima omogući da lakše i preciznije planiraju svoj poslovni, ali i privatni život. Opcija prvo stiže na G Suite, ali se očekuje da uskoro stigne i do ostalih Google Calendar korisnika.
Izvor: Engadget