Google-ov oglasni centar – veća kontrola oglašavanja
Nakon što je to ponovo objavio na Google I/O u maju, Google počinje da uvodi čvorište ove nedelje za koje kaže da će vam dati veću kontrolu nad tim koje vam oglase prikazuje i koje podatke koristi da ih cilja. Kada bude predstavljen, čvorište Moj oglasni centar će biti dostupno na miadcenter.google.com ili preko dugmeta menija sa tri tačke na oglasima koji se prikazuju u uslugama Google pretrage, Discover i YouTube.
Prema postu na blogu Google potpredsednika i generalnog menadžera za oglase, dostupne kontrole će uključivati mogućnost povećanja ili smanjenja količine reklama koje vidite o određenim brendovima i temama, stavljanje na crnu listu određenih osetljivih tema, uključujući alkohol, izlaske i gubitak težine ili potpuno odustajanje od personalizacije oglasa.
Centar za moj oglas takođe uključuje podešavanja za kontrolu tačno koje informacije Google koristi za ciljanje oglasa. Moći ćete da prilagodite kategorije publike za koje Google misli da ste deo. Postoji i opcija da kažete kompaniji da ne personalizuje oglase na osnovu vaše YouTube istorije ili aktivnosti na vebu i u aplikacijama, bez gubitka pristupa korisnim funkcijama koje ova podešavanja pružaju kada su omogućena, prenosi Gizmodo.
Neke od ovih kontrola nisu sasvim nove. Gigant za pretragu već dugo daje korisnicima mogućnost da utiču na oglašavanje koje im servira tako što će, na primer, isključiti personalizovane oglase ili personalizovati koje osobine i interesovanja koristi za ciljanje. Ali Moj oglasni centar je dizajniran da ponudi namensko centralno čvorište sa ovim kontrolama na jednom mestu, što bi trebalo da ih učini lakšim za korišćenje.
Prema gigantu za pretragu, ovo prilagođavanje se primenjuje na bilo kom uređaju na koji ste prijavljeni sa svojim Google nalogom, kao i na drugim sajtovima i aplikacijama koje koriste Google-ove alatke za oglašavanje.
Izvor: TheVerge