Google razvija AI chatbote bazirane na slavnim ličnostima i YouTube influenserima

Google navodno radi na razvoju novih AI-pokretanih chatbota baziranih na slavnim ličnostima i YouTube influencerima. Ideja nije revolucionarna — startupi kao što je Character.ai i kompanije poput Meta već su lansirali slične proizvode — ali ni Google-ova AI strategija do sada nije bila previše inovativna.

PCPress.rs Image

Gemini modeli i funkcije za personalizaciju

Google-ovi chatbotovi će biti pokretani od strane Gemini porodice velikih jezičkih modela, prema izveštaju The Information, koji je objavio priču u ponedeljak. Kompanija pokušava da sklopi partnerstva sa influencerima i slavnim ličnostima, i takođe radi na funkciji koja će omogućiti ljudima da kreiraju sopstvene chatbote jednostavnim opisivanjem njihovih ličnosti i izgleda — nešto što Character.ai već omogućava. Zanimljivost: Noam Shazeer, jedan od suosnivača Character.ai, bivši je inženjer Google-a i jedan od tvoraca “transformersa,” osnovne tehnologije koja je omogućila današnju generativnu AI.

Potencijalni partneri i vođe projekta

Još nije jasno sa kojim slavnim ličnostima ili influencerima Google može sklopiti partnerstvo. Meta-ini chatbotovi, na primer, bazirani su na ličnostima kao što su TikTok zvezda Charli D’Amelio, YouTube fenomen Mr. Beast, Snoop Dogg, Tom Brady i Paris Hilton među ostalima, dok Character.ai-ovi likovi uključuju političare, filozofe, izmišljene likove, pa čak i predmete poput bloka sira koji govori. Google-ov projekt navodno vodi dugogodišnji izvršni direktor Ryan Germick, koji radi na Google Doodles, i tim od deset osoba.

Pročitajte i:  OpenAI sklapa dogovor o upotrebi Reddit sadržaja

Eksperimentalna priroda projekta

Izgleda da bi Google-ovi chatbotovi mogli biti samo eksperiment — prema izveštaju, botovi bi se mogli pojaviti samo na Google Labs, vebsajtu kompanije za eksperimentalne proizvode, umesto da budu dostupni široj javnosti.

Motivacija iza projekta

Nije jasno zašto Google ovo radi. Meta-ini AI chatbotovi bazirani na slavnim ličnostima nikada nisu zaista zaživeli uprkos tome što ih je kompanija integrisala u svaki svoj proizvod. Kako je The Information istakao, Meta-in chatbot baziran na Snoop Dogg-u ima samo 15.000 pratilaca na Instagramu u poređenju sa 87.5 miliona pratilaca koji prate pravog repera.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *