Huawei planira da sledeće godine postane najveći brend pametnih telefona
Ričard Yu, direktor Huawei mobile business divizije naveo je da kompanija planira da tokom sledeće godine postane najveći svetski brend na polju mobilnih telefona. To žele da postignu uprkos tome što je prodaja njihovih telefona zabranjena u SAD-u, kao i da imaju minimalnu šansu da se probiju na južnokorejskom tržištu.
Kineski tehnološki gigant se nada da će se popeti na prvu poziciju već krajem ove godine, ali ako se to i ne desi tada, uvereni su da će 2020. godina biti godina njihovog najvećeg uspeha. Tokom prošle godine, Huawei je u jednom trenutku prestigao Apple i zauzeo drugo mesto, ali je 2018. godinu završio na trećem mestu u ukupnom broju prodatih telefona.
Da bi postigao zacrtani cilj, Huawei ulaže ogromna sredstva u razvoj, oko 6 milijardi dolara godišnje, što je daleko više od ostalih kineskih brendova pametnih telefona. Raniji izveštaji govore da je consumer biznis kompanije u poslednje tri godine dostigao vrednost od 100 milijardi dolara, a ako se uzme petogodišnji period, ta vrednost se penje na 150 milijardi dolara.
Ako se uzme u obzir prodaja i njihovog podbrenda, Honor, Huawei je već prodao više telefona ove godine od glavnih konkurenata. Yu je dodao i da su planovi za Honor da postane drugi najveći brend telefona u Kini i četvrti globalno.
Izvor: ZDNet