Top50 2024

Instagram dodaje „sponzorisani“ komentar

Instagram uvodi nove elemente u oglasima koji će omogućiti brendovima da prikažu podršku kreatorima u okviru sponzorisanog komentara na postu o partnerstvu.

PCPress.rs Image

Instagram najavljuje da će se dodati „sponzorisani“ komentar u okviru komentara na objavama. Ovaj alat je namenjen partnerima koji između sebe sarađuju. Partnerstvo će takođe biti označeno u zaglavlju posta prema uobičajnom prikazu „Partnerskih oglasa“.

Sponzorisani komentari mogu da daju korisnicima veću motivaciju da provere proizvod i da naglase preporuke njihovih omiljenih kreatora u aplikaciji.

Instagram ukazuje da 40% korisnika koristi preporuke kreatora prilikom kupovine. Ova direktna preporuka je moćan alat za podsticanje većeg interesovanja i prodaje u aplikacije.

Preporuke će biti ograničene na 125 znakova, tako da će kreatori morati da budu kratki, a brendovi u ovoj fazi mogu da uvrste samo jedan komentar za svaku objavu u Partnerstvu.

Instagram smatra da je ovo dragocena dopuna postojećim promocijama i da istovremeno pruža još jedan način kreatorima da prošire svoj potencijal zarade, tako što će od njih zahtevati da uključe kratku tekstualnu potvrdu za razliku od kreiranja celog oglasa ili sopstvenog posta.

Pročitajte i:  Instagram proširuje Reels na 3 minuta

Ovo je još jedan od načina za kreatore da prošire svoja partnerstva i zarade više novca, dok brendovima pruža jednostavan način da iskoriste moć njihove podrške.

Izvor: socialmediatoday.com

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *