BIZIT 2024

Instagram reorganizuje zahteve za poruke za kreatore

Novo ažuriranje filtrira poruke od različitih izvora za najaktivnije kreatore na Instagramu.

PCPress.rs Image

Novi filteri

Najnovije ažuriranje Instagrama, objavljeno je i moglo bi rešiti jedan od najfrustrirajućih problema za kreatore. Adam Moseri, direktor Instagrama, najavio je novo ažuriranje za filtriranje poruka u poštanskom sandučetu namenjeno kreatorima.

Instagram korisnici sa nalozima označenim kao „kreatorski“ sada mogu da filtriraju zahteve za poruke u svom sandučetu na osnovu pošiljaoca, slično kao oznake u Gmail-u. Kreatori i dalje mogu sortirati svoje poruke prema „najnovijim“ primljenim i prema „broju pratilaca“. Međutim, sada mogu da izdvoje određene poruke. Novi filteri uključuju zahteve i poruke od „verifikovanih naloga“, „poslovnih naloga“, „kreatora“ i „pretplatnika“. Ažuriranje takođe omogućava sortiranje svih odgovora na priče na Instagramu. Na vrhu sandučeta, možete sortirati i filtrirati odgovore na priče „ako želite brzo i jednostavno da pregledate te zahteve“, navodi Moseri.

„Još uvek ima mnogo toga što možemo poboljšati u vezi sa sandučetom za kreatore i zahtevima. Međutim, nadamo se da je ovo korak u pravom smeru,“ dodao Moseri u svom videu. Takođe je naveo da je ova funkcija bila jedna od najtraženijih od strane kreatora, pa se nadamo da će Instagram u bliskoj budućnosti dodati još alata za sanduče kako bi taj deo aplikacije bio malo uredniji.

Pročitajte i:  Instagram ima novi način za deljenje profila

Instagram već neko vreme istražuje nove načine za unapređenje svoje platforme za korisnike sa visokim profilom i kreatore. Kompanija je počela da testira koncept kreatorskog naloga 2018. godine, koji je omogućio slavnim ličnostima i popularnim zvezdama društvenih mreža da filtriraju svoje direktne poruke i prate statistiku svojih pratilaca.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *