Interaktivno iskustvo uoči nove sezone serije Westworld
HBO je prošle godine na događaju Comic-Con u San Dijegu posetiocima predstavio Westworld: The Experience, u okviru kojeg su ljubitelji istoimene serije mogli da dožive delić iskustva svojih omiljenih junaka, a zahvaljujući odličnoj scenografiji, te posvećenosti glumaca. Ove godine kompanija sprema još jedno iznenađenje, te planira da izgradi čitav grad Sweetwater, a u okviru SXSW festivala u Ostinu.
Događaj je poneo ime “Live Without Limits Weekend,” te će potrajati od 9. do 11. marta, a kao deo marketinške kampanje uoči druge sezone serije Westworld, čija je premijera najavljena za 22. april. Svaka tura kroz Sweetwater će trajati po dva sata, a na površini od preko 10.000 kvadratnih metara. Kada stignu u grad, posetioci će biti podvrgnuti seriji intervjua, te procesu evaluacije, što je deo iskustva iz prve sezone, te će na osnovu rezultata dobijati crni ili beli šešir. Pošto se intervjui završe, posetiocima će biti omogućeno da istražuju grad, te posete lokacije poput Coronado hotela i kafane Mariposa, a u kojima će se naći i glumci koji će igrati „domaćine“ – Westworld robote koji su srž virtuelnog divljeg zapada.
https://www.youtube.com/watch?v=3rtoY6hVZU8
Izvor: The Verge