Kako do povoljnog štampanja: iPlus usluge
Svakoj firmi, ma koliko ona velika bila, potrebno je efikasno štampanje dokumenata. Iako ovi troškovi mogu da budu značajna stavka u budžetu, većina ih prihvata misleći da tako mora da bude. Ne mora – ako se koriste iPlus poslovna rešenja!
Štampač je jedan od onih kancelarijskih uređaja na koje se ne obraća previše pažnje, očekujući da radi besprekorno. Ono što često zaboravimo jeste to da on treba da se održava kako se ne bi desilo da zakaže kada je najbitnije. Bez obzira na to da li je reč o maloj kompaniji ili velikom sistemu, ulaganjem u uređaje i brigom o njihovom održavanju malo ko ima vremena (i znanja) da se bavi. Zašto onda taj posao ne bismo poverili profesionalcima i pritom uštedeli?
Upravo je to ideja iPlus rešenja – da se korisnicima omogući povoljnija kupovina uređaja zajedno sa uslugom održavanja u skladu sa standardima proizvođača opreme. Ovim rešenjem možete da nabavite uređaj po mnogo povoljnijoj ceni nego inače i da pritom brigu o održavanju prepustite profesionalcima.
Interesantno je da je iPlus veoma lako objasniti poređenjem s kupovinom mobilnog telefona na ugovor. Poput mobilnih operatora, i ovde imate mogućnost kupovine uređaja po povoljnijoj ceni uz odabir paketa usluga. Naravno, iPlus je specifično biznis rešenje koje nudi mnogo više od povoljnije cene štampača ili multifunkcionalnog uređaja.
Šta donosi iPlus rešenje?
Kupovina kroz iPlus program ima brojne prednosti, koje počinju s konsultacijama. Reč je o stručnim konsultacijama gde se analiziraju poslovne potrebe kako bi se izabrao adekvatan uređaj ili više njih. Čak i u ovom početnom stadijumu, kada se tek upoznajete s programom, postaje jasno da može ne samo da se uštedi već i nabavi mnogo kvalitetniji uređaj. Ipak, ono što je za mnoge presudno nije početna ušteda, već dugoročni plan koji uključuje lakše poslovanje.
Tu se, pre svega, misli na tehničku podršku od koje se očekuje brzo i efikasno rešavanje problema. Jasno je da postoje situacije kada uređaj jednostavno mora da radi. U tim situacijama problem je svaki minut stopiranja posla. Možda se ovi kvarovi ne mogu predvideti, ali se mogu brzo ispraviti. Čak i ako je slučaj o velikom kvaru, vaš posao neće stati jer ćete dobiti zamenski uređaj koji se dostavlja ekspresno.
Kako to izgleda u praksi?
Marko Gerdijan, vlasnik kompanije Original koja stoji iza iPlus programa, otkrio nam je kakva su iskustva prvih korisnika usluga:
„Kada je iPlus rešenje prvobitno predstavljeno, prvi korisnici bili su pomalo zbunjeni, jer nisu znali šta da očekuju od ove vrste usluga. Na početku je jedini razlog bio popust prilikom nabavke, međutim, danas korisnici naših usluga sve više insistiraju na punoj podršci njihovim poslovnim procesima. Uređaji su postali toliko napredni da su korisnici shvatili i druge prednosti jednog organizovanog sistema sastavljenog od uređaja i usluge.“
Kako kaže Gerdijan, korisnici su veoma pozitivno reagovali pre svega na svojevrsni outsourcing jer nisu morali da brinu o tonerima i održavanju printera. Trebalo je samo da znaju da koriste uređaj i da pozovu tehničku podršku ako nešto ne radi kako treba.
Interesantno je da tehnička podrška dolazi u paketu sa uređajem koji je u potpunosti u vlasništvu kompanije koja je potpisala ugovor. Dakle, oprema se ne iznajmljuje, već kupuje po povlašćenoj ceni. Koliko u tom slučaju koštaju printeri i multifunkcionalni uređaji? U zavisnosti od paketa, mogu da budu i samo 1 dinar! U kompaniji Original smatraju da je na njima da daju popust na kupovinu uređaja, a Marko Gerdijan objašnjava tu poslovnu strategiju:
„Verujem da mi treba da damo popust za kupovinu zato što nam kupac ukazuje poverenje da kroz ugovorni odnos brinemo o njegovom uređaju. Visina popusta nije ničim ograničena. Može biti i tolika da kupac postane vlasnik skupog uređaja za 1 dinar. Bez obzira na veličinu popusta, kupac je uvek vlasnik uređaja.“
Odabir uređaja i paketa
Zajedno s kupovinom, klijent potpisuje i ugovor o održavanju koji može prilagođavati potrebama poslovanja tokom trajanja ugovora, naravno uz obostranu saglasnost. Prvi korak je svakako odabir štampača ili multifunkcionalnog uređaja koji zadovoljava potrebe kompanije. Nakon toga sledi izbor paketa u okviru kojeg se dobija određeni broj otisaka na mesečnom nivou.
Tu nije kraj. Ukoliko kompanija promeni obim posla, moguće je modifikovati ugovor. To znači da se može potpisivati veći, ali i manji paket od prvobitnog, sve dok taj obim posla može da se uskladi sa optimalnim obimom rada samog uređaja. Ugovori i puna garancija potpisuju se na period od dve do pet godina, ili drugačije ako klijenti to traže. Važno je napomenuti da ne postoje nikakvi skriveni troškovi u samom procesu. Na ovako otvoren pristup poslovanju, klijenti imaju izuzetno pozitivne reakcije, ističe Marko Gerdijan:
„Svetski trend cene održavanja opreme po odštampanoj stranici polako postaje standard i kod nas, a iPlus daje mogućnost da se taj trend, zajedno sa ostalim prednostima, implementira i kod naših kupaca, na obostrano zadovoljstvo.“
Budućnost u cloud‑u
Ubrzanim razvijanjem cloud servisa, i kompanija Original ima planove razvijanja iPlus programa u tom smeru. Ideja je da se pruže dodatne mogućnosti svim korisnicima, bez obzira na to da li su mali ili veliki. To potvrđuje i vlasnik kompanije Original, Marko Gerdijan:
„Logičan razvoj bio bi kroz cloud. Trebalo bi da razvoj prati svetske trendove hardverskih i softverskih rešenja. Implementacija modernih tehnoloških dostignuća kroz cloud obezbediće korisnicima iPlus‑a lako korišćenje i racionalnije raspolaganje neophodnim resursima.“
Ono u šta možemo da budemo sigurni jeste to da je u vreme brige o efikasnosti kompanija, eliminisanje suvišnih troškova, uz pravilno održavanje sistema, u vrhu prioriteta menadžmenta. Poslovna rešenja koja donosi iPlus korak su u tom smeru.
Korisna adresa: www.originalgrupa.com/iplus