Klijentima Raiffeisen banke dostupno rešenje New Frontier Group online banking
iBanking rešenje koje je New Frontier Group razvila za Raiffeisen banku (Raiffeisen OnLine) dostupno je od 29. juna 2012. godine svim klijentima ove banke. iBanking predstavlja inovativan, intuitivan i interaktivan bankarski portal zasnovan na najmodernijim IT rešenjima, sposoban da se u potpunosti prilagodi zahtevima poslovnih klijenata i stanovništva.
Raiffeisen OnLine je rentabilno, efikasno i jednostavno rešenje elektronskog bankarstva za stanovništvo (retail) i pravna lica (corporate), koje uzima u obzir potrebu korisnika da komunicira sa bankom putem svih raspoloživih kanala (Internet, kontakt centar, SMS, tablet računar, pametni telefon…). To je novi, interaktivni portal velike fleksibilnosti i visokog stepena sigurnosti Baziran je na CMS i portal principima i dozvoljava segmentiranje klijenata banke, kako bi se svakom od njih ponudio samo relevantan sadržaj. iBanking servis koji je razvio i implementirao New Frontier Group donosi niz prednosti. Istakli bismo mogućnost pristupa sa različitih Internet pretraživača i operativnih sistema (podržani su Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari, Opera, Opera Mini), kao i prilagođavanje tipu uređaja sa kog se pristupa aplikaciji (različit prikaz u zavisnosti od orijentacije ekrana na pametnim telefonima i tabletima, različit korisnički interfejs za prikaz na telefonu, tabletu ili računaru…). Plaćanje računa obezbeđeno je u samo dva koraka, uz potpuno potpuno nov, atraktivniji vizuelni dizajn integrisan sa video i grafičkim prikazima. Korisnicima su na raspolaganju lične finansije sa kojima su klijenti banke po prvi put u mogućnosti da svoje prihode i rashode podele u odgovarajuće kategorije i da dobiju jasnu sliku ostvarenog prometa čime stiču mogućnost boljeg planiranja budućih troškova. Logovanje na sistem je moguće i sa ličnom kartom (uz čitač ličnih karata i sa ličnom kartom sa čipom u koju je upisan digitalni sertifikat – digitalni potpis).
Sve funkcionalnosti novog New Frontier Group rešenja razvijenog za Raiffeisen banku možete isprobati na demo verziji koja se nalazi na adresi: https://rol.raiffeisenbank.rs/Retaildemo
Saša Bilanović, Rukovodilac odeljenja elektronskih kanala prodaje u Raiffeisen banci naveo je za New Frontier Group rešenje: „Sa funkcionalno i vizuelno unapređenim formama, dvosmernom komunikacijom, multimedijom… Raiffeisen OnLine je evoluirao u aplikaciju sa velikim potencijalom. Svojim fleksibilnim konceptom, aplikacija nudi različite servisne i prodajne mogućnosti u korak sa svetskim trendovima. Očekujemo da naši korisnici novu aplikaciju dožive kao savremeno rešenje za svoje finansijske potrebe. Ovo rešenje je, u odnosu na druga rešenja koja smo razmatrali, izgledalo kao najprilagodljivije našim potrebama koje imamo kao banka, kako u smislu atraktivnosti rešenja za korisnike, mogućnosti da ovu aplikaciju pretvorimo u pravi kanal prodaje naših proizvoda, tako i u smislu budućeg razvoja IT tehnologija i njihove primene. Sa ovim konceptom kao i strategijom razvoja aplikacije ne očekujemo da ćemo u nekom trenutku u budućnosti doživeti situaciju da je potrebno potpuno promeniti aplikaciju zbog zastarelosti.“
Dejan Petković, Menadžer poslovnog razvoja, Saga, Member of New Frontier Group izjavio je: „Fleksibilnost pri savremenom uređenju Internet banking portala predstavlja jedan od postulata efikasnog i uspešnog odnosa sa klijentom. Smela kombinacija finansijskih informacija i eksternog sadržaja savremenog dizajna u rešenju koje se zasniva na principima portala otkriće inovativnost i jedinstvenost na tržištu. Raiffeisen OnLine rešenje dodatno će doprineti profilisanju identiteta Raiffeisen banke.“
O New Frontier Group
New Frontier Group je smeštena u Austriji, a posluje u Centralnoj i Istočnoj Evropi i Severnoj Americi. Bavi se konsaltingom i integracijom kompletnih IT rešenja, sa glavnom orijentacijom ka razvoju softvera i pružanju profesionalnih usluga. Danas New Frontier Group zapošljava više od 1500 IT profesionalaca koji rade na usavršavanju novih rešenja integracionih projekata. Više od 70 odsto poslovanja bazirano je na softveru i profesionalnim uslugama.