Konkurs za tradicionalna UEPS priznanja otvoren do 3. decembra
UEPS, udruženje za tržišne komunikacije, je raspisalo tradicionalni konkurs za 2018. godinu koji ulazi u drugu fazu. Prvi ciklus ranih prijava radova kojim su članice mogle da apliciraju s popustom, rezultirao je prijavom velikog broja kvalitetnih radova.
I ove godine u Udruženju za tržištne komunikacije Srbije su, na osnovu iskustvenih saznanja sa prethodnih konkursa i sugestija dobijenih od članica, redefinisali kategorije, prilagodivši ih aktuelnim trendovima i potrebama onih koji stvaraju. Nagrade se dodeljuju u 16 kategorija, zajedno sa potkategorijama, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnija i najkreativnija rešenja u protekloj godini.
Specijalna priznanja za najbolji copy, najbolju art direkciju, režiju, komponovanu muziku, uvrštena su u redovne kategorije. Na svečanoj dodeli, pored dodele priznanja po kategorijama, proglasiće se i Agencija i Oglašivač godine, a biće dodeljen i Grand Prix na osnovu ukupne uspešnosti na konkursu.
Dodela prestižnih priznanja, među kojima su nagrada Dragan Sakan, te niz priznanja za najkvalitetnija kreativna rešenja iz različitih oblasti marketinških aktivnosti, kao i prethodnih godina, biće upriličena na svečanosti povodom Dana UEPS-a. Kao i prethodnih godina, žiri će činiti kreativni direktori uz podršku account menadžera i strateških planera.
Prijave radova primaju se najkasnije do 3. decembra 2018. godine. Uslove konkursa, propozicije i kategorije, kao i prijavni formular, možete pogledati na sledećem linku!
Izvor: UEPS