Konvereks: Kako pravilno održavati UPS uređaj?
Sama nabavka uređaja za besprekidno napajanje (UPS) ne garantuje da ćete imati potpunu zaštitu u slučaju nestanka struje. Bez redovnog održavanja, neispravan rad UPS uređaja može da prođe neopaženo i da ugrozi rad sistema, a samim tim i opreme koju napaja.
Određene komponente sistema su potrošne, kao što su baterije, ventilatori i kondenzatori i moraju redovno da se kontrolišu i zamene pre nego što dođe do zastoja u njihovom radu. Zbog toga, neophodno je uvesti planirano preventivno održavanje, koje se definiše preko ugovora o redovnom održavanju.
Ugovori o redovnom održavanju
Usluge održavanja spadaju u servisne usluge, koje se ugovaraju nakon instalacije i puštanja u rad UPS uređaja, odnosno nakon isteka garantnog roka. Prednosti ugovora o održavanju su:
- Iskusni i sertifikovani serviseri, koji održavaju sistem
Naši serviseri poseduju dugogodišnje iskustvo u oblasti besprekidnih napajanja. Pored toga, prolaze obuke u fabrici proizvođača, koje obuhvataju sve, od obuke za bezbedan rad do servisiranja uređaja i zamene komponenti sistema. Nakon završene obuke, pored sertifikata, dobija se i servisni softver, bez kog nije moguće obavljati servisne aktivnosti, kao što su puštanje u rad, servisiranje i preventivni pregled UPS uređaja, snage od 8 kVA i više.
- Tehnička podrška
Naši iskusni inženjeri tehničke podrške na raspolaganju su da odgovore na vaša pitanja, pružajući vam osećaj sigurnosti, jer znate da ćete dobiti pomoć u kratkom vremenskom roku.
- Godišnji preventivni pregled UPS uređaja sa dostavljanjem detaljnog izveštaja o stanju, uključujući preporuke za poboljšanje ili servisiranje. Takođe, vrši se i kontrolisanje parametara okruženja, koji mogu oštetiti sistem, kao što su prekomerna toplota ili vlaga.
- Ugovoreno vreme odziva na lokaciji
Možete izabrati vreme odziva na lokaciji, koje najbolje odgovara vašim poslovnim zahtevima i budžetu.
- Prioritet u nabavci rezervnih delova
Kada postoji potreba za intervencijom i servisiranjem UPS uređaja, rezervni delovi se šalju po hitnom postupku. Rezervni delovi i komponente mogu biti uključeni u cenu održavanja ili su dostupni sa popustom, u zavisnosti od paketa ugovora o održavanju.
- Uključeni troškovi rada i putovanja
Putni troškovi i troškovi rada servisera mogu biti uključeni u cenu održavanja, u zavisnosti od paketa ugovora o održavanju.
- Opcija: EcoStruxure Asset Advisor softver
EcoStruxure Asset Advisor je softver koji omogućava daljinski nadzor opreme, preko cloud aplikacije. Preko mrežne kartice i senzora, prikupljaju se trenutni podaci o stanju opreme. Podatke nadgledaju obučeni stručnjaci proizvođača sa udaljenih lokacija, 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji, 365 dana u godini. Oni procenjuju prijavljene incidente i obaveštavaju korisnika telefonskim pozivom ili porukom u mobilnoj aplikaciji. Ukoliko postoji potreba za intervencijom, obaveštava se ovlašćeni servisni centar, koji izlazi na teren. Ova opcija se može kupiti uz Advantage Ultra ugovor o održavanju ili zasebno.
Postoji više različitih paketa ugovora o održavanju, koji su prilagođeni različitim potrebama korisnika.
Paket Advantage Ultra je sveobuhvatni paket održavanja, gde su, pored cene rada servisera i putnih troškova, pokriveni i troškovi rezervnih delova. Kupovinom ovog paketa dobijate definisanu cenu održavanja na godišnjem nivou, bez dodatnih nepredviđenih troškova. Pored toga, svu brigu možete prepustiti našem timu stručnjaka, koji će obezbediti da sve funkcioniše besprekorno i da oprema koju napaja UPS bude u potpunosti zaštićena.
Za više informacija o proizvodima i uslugama, slobodno nas kontaktirajte – tel: 011.2414.797, e-mail: office@konvereks.rs ili posetite sajt: www.konvereks.rs.
Autor: Nataša Kovačević