Lenovo jedan od najuspešnijih svetskih brendova za 2015. godinu
Budući da kompanija Lenovo ostvaruje konstantan rast u poslovanju i prepoznata je kao globalni brend u oblasti tehnologije, pronašla je svoje mesto na Interbrand listi 100 najuspešnijih brendova na svetu za 2015. godinu. Kompanija Lenovo je zauzela 100. mesto na listi i jedna je od nekoliko novih i jakih članova, kao što su Lego i PayPal. Ovu uticajnu listu svake godine objavljuje i ažurira kompanija Interbrand.
Prema proceni kompanije Interbrand, u njihovom 16. izveštaju najboljih globalnih brendova navodi se 100 najuspešnijih globalnih brendova tako što bivaju analizirani brojni načini na koje neki brend pomaže organizaciji – od ispunjavanja korisničkih želja i zahteva do povećanja ekonomske vrednosti kompanije. Rangiranje je zasnovano na kombinaciji epiteta koji doprinose celokupnoj vrednosti brenda, uključujući i finansijski učinak, ulogu kojom brend utiče na izbor potrošača i uticaj brenda na formiranje cene ili obezbeđivanje zarade za kompaniju.
Kompanija Lenovo, koja je postala jedan od svetskih lidera među proizvođačima PC računara (više od 20 odsto udela), jedan od 3 najbolja proizvođača tableta i servera, i jedna od pet najboljih svetskih kompanija u proizvodnji pametnih telefona, dospela je na listu u godini tokom koje je pokrenula novu kampanju („Never Stand Still’’), redizajnirala logo kako bi stvorila vizuelni identitet koji ističe i digitalne i društvene aspekte, otkrila niz novih proizvoda i pokrenula brojne globalne marketinške kampanje kako bi prikazala veličinu kompanije koja zarađuje 46 milijardi dolara godišnje.
Događaji poput sajma Tech World u Pekingu, izlaganje na sajmu CES u Las Vegasu gde su osvojena vredna priznanja, kao i niz lansiranih proizvoda koncentrisanih oko prošlomesečnih dešavanja u Berlinu, Njujorku i Šangaju, pomogli su da se Lenovo učvrsti na svetskoj sceni.
Ovogodišnje rangiranje ne obuhvata dodatnu vrednost brenda dobijenu nedavnom kupovinom IBM System X servera ili Motorola mobilnim segmentom, od kojih se očekuje da vremenom povećaju snagu i moć kompanije Lenovo, kao i samog Lenovo brenda. Ne računajući ove jedinice, prema Interbrand izveštaju, Lenovo brend se procenjuje na više od 4,1 milijardi dolara.