BIZIT 11 - prvi dan

LG Optimus telefoni na stalnoj brizi stručnjaka

PCPress.rs ImageUz pomoć inteligentnog i lakog pristupa, nova vrsta servisa nudi trenutnu brigu o telefonu, bilo kad i bilo gde

LG Electronic briga o korisnicima na daljinu, FOTA (Firmware Over-the-Air – upravljanje upravljačim softverom na daljinu), će do kraja 2011. godine biti na raspolaganju korisnicima širom sveta. Ovaj potez čini LG prvom kompanijom koja nudi daljinsko servisiranje upravljačkog softvera: dijagnostiku i rešavanje problema, kao i distribuciju softverskih nadogradnji direktno na telefon.
Zahvaljujući konstantnoj povezanosti sa 3G ili WiFi mrežom, korisnici ne moraju više da posećuju LG korisnički servis, ako iskrsne neki problem. Ova prednost je već dostupna u Koreji, još od maja meseca.

LG „servis na daljinu“ je dostupan svim Optimus modelima, uključujući i najnovije Optimus 2X, Optimus Black i Optimus 3D. Iz sigurnosnih razloga, tehničko osoblje LG-a ne može da pristupi ličnim informacijama na telefonu, uključujući tu i e-mail i SMS poruke, kao ni kalendaru, kontaktima i fotografijama, bez odobrenja vlasnika telefona.

Zahvaljujući sigurnom i inteligentnom LG FOTA sistemu, vlasnici LG Optimus telefona će redovno primati nove verzije softvera. Ovim potezom će svi Optimus telefoni biti redovno ažurirani poslednjim funkcijama i mogućnostima bez potrebe da se povezuju sa računarom ili da idu do korisničkog servisa.

Pročitajte i:  LG postao zvanični sponzor ABA lige

Izvor: LG electronics

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,