Manekenska karijera modernih dronova
Modna kuća Dolce & Gabbana uposlila je nove modele koji pistom ne hodaju, već lete.
Oni koji su pomislila da je ono što smatramo lepotom počelo i da leti, ostaće razočarani pred flotom dronova koja je vladala modnom revijom koja je održana 25. februara u okviru milanske Nedelje mode, a čiji letači nemaju skoro nikakvih dodirnih tačaka sa svojim ljudskim kolegama. Pre nego što je revija počela, posetiocima je naloženo da isključe svoje Bluetooth, te Wi-Fi uređaje, a taj jednostavan zahtev odložio je početak revije za čitavih 45 minuta, što je i logično, budući da modni trendovi oduzimaju dobar deo energije za obradu podataka, što akcije poput isključivanja nekog uređaja pretvara u komplikovane radnje.
Revija nije bila posvećena samim dronovima, te nije bilo modnih brendova koji su počeli da se bave šivenjem haljina za dronove, već su ovi leteći pomoćnici predstavljali tek modna oruđa, pa su tokom nadletanja piste, a pre nego što su istu okupirala ljudska bića, lebdeli sa tašnama, te drugim modnim detaljima koji su krojeni za ljudsku upotrebu.
Dolce & Gabbana nije prva kompanija koja je u modne uzde upregla dron, te je i Betbrand koristio ove leteće modele, koji bi mogli da budu manekenska snaga za budućnost, s obzirom da ne moraju da brinu o liniji, te da ubeđuju običan svet da velika lepota nije samo meso, već da tu ima i nešto i do ličnosti.