Meta će zabraniti targetiranje osetljivih grupa u oglasima
Meta uklanja oglase koji targetiraju osetljive grupe na Facebook-u, Instagram-u i drugim servisima počevši od 19. januara 2022. Ovim potezom će biti zabranjeni oglasi zasnovani na interakcijama sa sadržajem koji se odnosi na etničku pripadnost, zdravlje, politička uverenja, religiju, seksualnu orijentaciju i dr.
Meta početkom 2022. uvodi ograničenje vidljivosti delikatnih oglasa
Internet gigant veruje da može da unapredi svoju platformu za oglašavanje kako bi služio svima, a da ne ošteti poslovne veze.
Kompanija vam daje veću kontrolu nad oglasima koje vidite. Početkom 2022. imaćete mogućnost da vidite manje oglasa povezanih sa kockanjem, gubitkom težine i drugim delikatnim temama. Već sada možete ograničiti učestalost oglasa za alkohol, roditeljstvo, kućne ljubimce i politiku.
Revizija iz 2020. godine zaključila je da Meta nije uspela u naporima da se bori protiv diskriminacije, uključujući reklame. Kompanija je uklonila ciljanje za hiljade osetljivih tema oglasa 2017. i 2018. godine, ali očigledno postoji stalni pritisak da se pokaže da Meta može da očisti svoj oglasni prostor. Ovo može pomoći smanjenjem broja eksploatativnih oglasa, ali takođe može naštetiti relevantnosti onih oglasa koje vidite.
Izvor: Engadget