Meta kupuje Within – kreatore virtuelne fitnes aplikacije
Samo jedan dan nakon promene imena Facebook kupuje Within. Reč je o firmi iz Los Anđelesa koja je programirala aplikaciju Supernatural za fitnes vežbanje. Reč je o jednoj od prvih aplikacija koja je bila uspešna kada je reč o virtuelnoj realnosti.
Vežbanje uz pomoć virtuelne realnosti
Aplikacija se zasniva na kardio vežbama koje zahtevaju pokrete od korisnika. Tokom vežbanja korisnik koristi naočare i nalazi se u spečifičnom okruženju. U odnosu na pokrete i snagu pokreta koje pravi korisnik dešavaju se promene u okruženju. Ovaj način vežbanja je postao veoma popularan. Zato je takva aplikacije bila veoma zanimljiva za Facebook koji želi da stvori metaverzum. Aplikacija je sa jedne strane postala popularna i jer su tokom pandemije teretane bile zatvorene a veliki broj ljudi je želeo da nastavi sa vežbanjem. Sa druge strane, reč je o sasvim novom načinu vežbanja što je privuklo brojne korisnike.
„Uzbuđeni smo jer naše partnerstvo sa Meta-om znači da ćemo imati više resursa da proširimo i donesemo kreativnije načine za vežbanje, više funkcija i bolja iskustva za virtuelnu stvarnost. I dalje ćemo svakoga dana kreirati nove treninge.“ – izjavio je izvršni direktor Within Chris Milk. Nakon kupovine ove kompanije, svi zaposleni će ostati na svojim radnim mestima. Zapravo ova firma će biti jedno od odeljenja Meta Reality Labs.
Facebook ili Meta pokazuje ozbiljne namere u pogledu osvajanja virtuelne realnosti. To svakako jeste odličan proizvod jer postoji značajno interesovanje na tržištu a ni malo proizvoda. Facebook u ovom polju zapravo vidi odličan prostor za finansijski razvoj. Društvene mreže su donele značajne promene u pogledu poslovanja na našim prostorima. U prvom redu se misli na online kupovinu koja se u velikom procentu odvija putem društvenih mreža, dok se manji deo odvija na različitim platformama ili sajtovima. Sa druge strane, društvene mreže su donele promene u pogledu značajno većeg stepena izloženosti informacijama (bile one tačne ili netačne). Meta možda da donese drastičnije promene u pogledu svakodnevnog načina života, doživljaja sveta i okruženja. Zato ne čudi zabrinutost javnosti kada je reč o pojavi virtuelne stvarnosti koja može da se primenjuje u izvršeno svakodnevnih obaveza ili aktivnosti. Pored toga, čini se da je virtuelna realnost značajno bliža od onoga što Facebook zvanično govori.
Izvor: TechCrunch