Microsoft integriše AI u Microsoft Store
Microsoft je otkrio svoje planove za dominaciju u polju veštačke inteligencije. Nijedan aspekt njegovog poslovanja neće ostati netaknut od strane veštačke inteligencije. Microsoft je ranije svoj „Copilot“ uveo u Windows 11 i Edge. Sada je kompanija podelila više detalje o tome kako će u Microsoft Store integrisati AI, počevši od novog AI Hub alata.
Integracija veštačke inteligencije u svaki segment poslovanja
Ovo je „novi deo u Microsoft Store-u gde ćemo promovisati najbolja AI iskustva koja je izgradila zajednica programera i Microsoft-a“, navodi kompanija. Kreirali smo ovu oblast da bi „obrazovali kupce o tome kako da započnu i prošire svoje putovanje veštačkom inteligencijom. Inspirisaćemo ih da koriste veštačku inteligenciju na svakodnevne načine. Tako će se povećati produktivnost, kreativnost i još mnogo toga“. Primeri uključuju aplikacije kao što su Luminar Neo, Descript, Podcastle, Copy.ai, Kickresume, Play.ht i druge usluge koje korisnicima omogućuju da koriste AI i kreiraju sadržaj.
Microsoft Store će takođe dobiti rezime recenzija generisanih veštačkom inteligencijom koji uzimaju povratne informacije o aplikacijama i igrama koje su ostavili drugi korisnici. Zatim će biti generisan pregled svega. Na ovaj način, ljudi neće morati da pregledavaju „hiljade recenzija“.
Ako ste korisnik Windows Insider programa, moći ćete da isprobate novu funkciju koja će vratiti ikone aplikacija Microsoft Store-a kada pređete na novi Windovs 11 uređaj. Za početak ćete morati da pređete sa podešavanja operativnog sistema Windows 10 ili 11, a kada se prebacite, ikone za vaše aplikacije prodavnice će se „automatski vratiti tamo gde ste ih imali u meniju Start i na traci zadataka“.
Programeri dobijaju podršku
Takođe, programeri će dobiti podršku za veštačku inteligenciju, kao što su automatski generisane ključne reči i predložene oznake za pretragu. Ovo će koristiti veštačkoj inteligenciji da „koristi metapodatke, kao i druge signale. Na taj način će pomoći korisnicima da poboljšaju vidljivost aplikacije u rezultatima pretrage u Microsoft Store-u. Kompanija takođe dodaje mogućnost da se aplikacija navede u više kategorija.
Microsoft Store Ads platforma se takođe proširuje na nekoliko načina. Pre svega biće dodata u rezultate pretrage na Bing-u. To će se dogoditi već narednog meseca, tako da će ljudi koji koriste svoje pretraživače pronaći informacije i biće obavešteni o relevantnim Windows aplikacijama. Sledećeg meseca, ovi oglasi stižu na tržišta izvan Sjedinjenih Država i to u više od 150 regiona širom sveta.
Većina funkcija namenjenih potrošačima najavljenih za Microsoft Store biti će dostupne „uskoro“. Konkretniji vremenski okvir tek treba da bude najavljen. Ipak, jasno je da kompanija namerava da uvede veštačku inteligenciju u svaki deo svog poslovanja i sve svoje proizvode.
Izvor: Engadget