Microsoft lansira nove alatke za fakturisanje i marketing elektronske pošte
Stižu tri nova alata za poslovanje: Microsoft Connection, Microsoft Listings i Microsoft Invoicing. Pridružili su se već postojećim i ustaljenim kao što su Microsoft Booking i Outlook Customer Manager.
Microsoft Connection omogućava korisnicima da kreiraju e-mail marketinške kampanje kao što su MailChimp-ove. Novi servis, koji je dostupan na web-u, Android-u i iOS-u ponudiće uobičajene forme alatki za marketing kampanje elektronske pošte, uključujući pre svega stvaranje same kampanje, mogućnost organizovanja pretplatnika i praćenja napretka kampanje. Detalji kako zapravo servis radi (i što je još važnije, koliko će da košta) za sada ostaju nepoznati. Microsoft tvrdi da će ponuditi korisnicima već dizajnirane teme za njihove newsletter-e i jednostavne načine na koji ljudi mogu da pristupe njihovoj kontakt listi ili da se odjave.
Ideja je da se korisnici još više vežu za Office 365 i da im se da alternativa, kao što to čini MailChimp. Microsoft se ne slaže da je pokretanje elektronskog marketinga previše, i smatra da će korisnici koji imaju male biznise i već korite Office 365, umeti da cene ovu novinu. Takođe, Microsoft Invoicing, nova alatka koja radi fakturisanje i procene, je veoma direktan servis i najverovatnije će biti povezana sa PayPal-om, tako da će mali biznisi lako moći da prihvtaju kreditne kartice kao način plaćanja. Postoji i QuickBooks connector koji će povezivati knjigovodstveni program i samog knjigovođu.
Treća nova alatka je Microsoft Listings, koja vam omogućava da organizujete biznis kontakte na Facebook-u, Google-u, Bing-u i Yelp-u i da pratite online preglede i komentare. Nove alatke su od sada dostupne u Microsoft Office 365 prvom izdanju programa.
Izvor: MSN