Top50 2024

Microsoft podneo patentni zahtev za prikaz personalizovanih reklama u igrama

Microsoft je aplicirao za patent pod nazivom „Obezbeđivanje personalizovanog sadržaja za nenametljivo online igranje“, koji opisuje sistem u kome će se personalizovane reklame servirati u cloud-zasnovanim ili igrama povezanim na Internet.

microsoft

U dijagramu koji se nalazi u patentnom zahtevu, prikazano je na koji način će se reklame prikazivati u igrama – na primer na bilbordima i tablama oko terena u fudbalskoj igri, ili brendiranjem opreme u sportskim igrama. Ovakve reklame bi se servirale u realnom vremenu, na delovima ekrana koji su stalno vidljivi. Odabir reklama zavisio bi od osobe koja igra, a podaci o igraču bi se prikupljali na osnovu pristupnih podataka koje je ostavio prilikom registracije.

Iako se naglašava da se radi o „nenametljivom“ prikazu reklama, cela ideja vodi ka tome da će developeri morati da obezbede minimalan broj dobro vidljivih lokacija u igrama na kojima će se te reklame prikazivati. Ako sistem zaživi, to će dovesti do mnogih promena u dizajnu, jer će dizajneri morati da prilagođavaju igre reklamnim sadržajima, a ne igrivosti.

Pročitajte i:  Microsoft uvodi kloniranje glasa i trenutni prevod na 9 jezika pomoću veštačke inteligencije

Microsoft već ima konzole koje se zasnivaju na Internet konekciji za psitup igara (Xbox Series S). Zatim, tu je i Game Pass Ultimate, koji zahteva internet konekciju i omogućava igranje u cloud-u, na čitavoj paleti različitih uređaja. Drugim rečima, sve je već spremno za personalizovani sistem reklama, i kompanija samo treba da implementira ovaj sistem i da generiše dodatni profit dok se mi igramo…

Izvor: PCMag

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , ,