Musk želi da učetvorostruči korisnike Twittera do 2028
Novi vlasnik Twitter-a ima visoke ciljeve.
Postavljanje visokih ciljeva
Jedno od najvećih pitanja otkako je Elon Musk kupio Twitter jeste kako bi se usluga mogla promeniti pod njegovim vlasništvom. Dogovor još uvek nije postao zvaničan, ali Musk je ipak morao da predstavi investitorima svoju viziji da bi kompanija dobila potrebna sredstva.
Za početak, Musk želi da poveća mesečne korisnike Twitter-a sa 217 miliona koliko ih je bilo na kraju 2021.godine na skoro 600 miliona do 2025.godine i 931 milion korisnika do 2028.godine.
To je više nego četvorostruko povećanje broja mesečnih korisnika u narednih šest godina. Takođe, Musk želi da ima 104 miliona plaćenih pretplatnika za uslugu koja se naziva samo „X“. Nije bilo nikakvih detalja o tome kakva je vrsta usluge X, ali Musk je zagonetno nagovestio da bi to moglo biti plaćeno Twitter iskustvo bez oglasa.
Govoreći o plaćanju za korišćenje Twitter-a, Musk takođe ima mnogo detalja o nekim ambicioznim ciljevima za povećanje prihoda. On veruje da Twitter može da udvostruči svoj godišnji prihod na 26,4 milijarde dolara do 2028. godine, u odnosu na približno 5 milijardi dolara koliko je kompanija zaradila prošle godine.
Promena politike oglašavanja
Takođe, Musk želi da značajno diverzifikuje način na koji Twitter zarađuje. Trenutno, oglašavanje čini oko 90 odsto prihoda Twitter-a. Musk želi da to smanji na oko 45 odsto do 2028.godine. Njegova prognoza bi uključivala 12 milijardi dolara prihoda od reklama i 10 milijardi dolara prihoda od pretplate.
Da bi ispunio te visoke ciljeve, Twitter-u bi očigledno trebalo mnogo više korisnika koji bi plaćali uslugu. Musk je predvideo 69 miliona korisnika Twitter Blue-a do 2025.godine i 159 miliona do 2028.godine. Twitter Blue je usluga od 3 dolara mesečno koja je pokrenuta u SAD prošlog novembra i nudi pogodnosti kao što su novinski članci bez oglasa, mogućnost poništavanja tvita i još nekoliko drugih sitnica. Između misteriozne usluge X i Twitter Blue-a, Musk očigledno pridaje veliku važnost tome da natera korisnike da se odluče za neku vrstu plaćenog Twitter-a.
Musk želi da kompanija donese skromnih 15 miliona dolara prihoda od platnog poslovanja 2023. godine, s tim da taj broj porasti na oko 1,3 milijarde dolara do 2028.godine. Trenutno, Twitter nudi veoma ograničene funkcije kupovine koje prema izveštajima New York Times-a nemaju značajan uticaj na krajnji rezultat kompanije.
Ostaje da vidimo kako Musk očekuje da će ispuniti ovako visoke cilje kada se preuzimanje i formalno završi.
Četvorostruko povećanje broja korisnika i peterostruko povećanje prihoda je izuzetno težak zadatak za kompaniju poput Twitter-a. Musk očigledno nije želeo da potroši 44 milijarde dolara na Twitter samo da bi održao status kvo.
Izvor: Engadget