Najgore rebrandiranje ikad?
Nije da nismo u skorijoj prošlosti videli nekoliko loših primera rebrandiranja poput Google u Alphabet, i konfuznu tranziciju Hotmail servisa u Outlook, ali je novi pobednik te kategorije Yahoo!
Ovu kompaniju je prošlog leta pazario američki telekomunikacioni operater Verizon za 4,5 milijarde dolara, a plan je da Yahoo i AOL funkcionišu zajedno pod novim imenom – Oath. Prosto nismo sigurni kako da adekvatno izrazimo naše mišljenje vezano za novi brend: niti je jednostavan za izgovaranje, niti asocira na nešto pozitivno, a ni online zajednica nije nešto specijalno oduševljena ovim potezom. Nakon prodaje kompanije Yahoo! deonice koje je ova kompanija imala u kompanijama Yahoo Japan i Alibaba biće preimenovane u “Altaba”. A taman ste pomislili da od “Oath” nema dalje?
FAQ:
Q: Is "Oath" Yahoo or AOL?
A: Boath
Q: What will determine success?
A: Groawth
Q: What's the strategy
A: Build a competitive moath— Ashley Mayer ❄️ (@ashleymayer) April 4, 2017