Nova runda investicija za Foodpandu
Svetski servis za onlajn naručivanje hrane, Foodpanda objavio je 1. maja novu rundu investicionih ulaganja u iznosu od 100 miliona dolara, predvođenu investicionom bankom Goldman Saks. U ovom krugu investiranja, učestvovali su i postojeći investitori, uključujući nemački Rocket Internet.
Zajedno sa investicionim ulaganjima od marta 2015. godine, kada je prikupljeno 110 miliona dolara, Foodpanda je od svog osnivanja 2012.godine uspela da prikupi 310 miliona dolara ulaganja.
Foodpanda, zajedno sa svojim pridruženim brendovima, među kojima je i domaća platforma za naručivanje hrane Donesi.com, posluje na pet kontinenata, u 40 zemalja i u 580 gradova širom sveta.
„Veoma smo zadovoljni zbog podrške pružene od strane Goldman Sachs Investment Partners. Uz njihovo veliko poznavanje onlajn tržišta i stručnost, zajedno sa našom renomiranom grupom investitora, moći ćemo da zauzmemo vodeće mesto u oblasti dostave hrane na tržištima u razvoju, usmeravajući se na preko 3 milijarde korisnika. Tržišta u razvoju, kada je onlajn dostava u pitanju, imaju izvanredan potencijal i u narednom periodu posvetićemo se tome da razvijemo što pogodnije načine za naručivanje i dostavu hrane“, rekao je Ralf Wenzel, koosnivač i izvršni direktor Foodpande.