BIZIT 11 - prvi dan

Novi Microsoft CRM: Za bolje razumevanje i efikasnije privlačenje korisnika

Microsoft Dynamics CRM 2015, kao i Microsoft Dynamics CRM Online su dostupni i u Srbiji i u Crnoj Gori od polovine oktobra 2014. godine. Microsoft Dynamics CRM je prisutan na tržištu Srbije i Crne Gore već 7 godina, a korisnicima u ove dve zemlje je sada dostupna i verzija proizvoda smeštena u Microsoft oblaku – Dynamics CRM Online.

Untitled design (20)

Dynamics CRM kao rešenje dolazi sa tri modula koji pokrivaju sveprisutne i standardne procese u realnom poslovanju i poslovnim subjektima svih veličina. Oni kompletno automatizuju i strukturiraju prodajni proces, marketing, kao i korisničke servise koji brinu oko postojećih korisnika. Pored toga, Dynamics CRM je izuzetno snažna razvojna platforma, na kojoj mreža Microsoft partnera gradi dodatne funkcionalnosti, tako da su česte primene istih rešenja na toj platformi u javnom sektoru, bolnicama, vojsci te u mnogim drugim branšama i industrijama…

Nova verzija donosi preokret u načinu na koji prodavci i ljudi iz marketinga sarađuju u pružanju bolje usluge klijentima. Prodavci sada imaju mogućnost većeg uticaja na svoje ciljeve sa jedinstvenim uvidom u marketinške kalendare i kampanje. Ažuriranja pružaju mogućnost zaposlenima u marketingu da efikasnije planiraju i sprovode svoje kampanje i bolje prate njihov uticaj, ojačavajući sinergiju prodajnog procesa. Microsoft Dynamics CRM nastavlja integraciju sa vodećim Microsoft aplikacijama namenjenim povećanju produktivnosti, uključujući: Microsoft Office 365, Yammer, Lync, Skype, Sharepoint i Power BI za Office 365.10_Microsoft-Dynamics-CRM-2015-Release-Preview-Guide-2

Pročitajte i:  MaxBet lansirao prvu potpuno AI generisanu marketinšku kampanju

Kako bi se smanjila razdvojenost prodaje i marketinga, Microsoft Dynamics Marketing je uveo novi panel „Saradnja sa prodajom“ kojim je omogućeno prodavcima unošenje podataka o kampanjama i ciljevima. Novo izdanje pruža mogućnost zaposlenima u marketingu da osavremene kreiranje kampanje i poboljšaju segmentaciju sa grafičkim uređivanjem elektronske pošte, A/B testiranje, integrisane ponude i proces odobravanja. Zaposleni u marketingu mogu efikasno da sarađuju uz pomoć Lync poziva i lako zakazuju i sprovode seminare na internetu, kao deo svojih marketinških inicijativa. Novi „Interaktivni marketing kalendar“ im omogućava osmišljavanje sveobuhvatnih marketinških planova i upravljanje njima.

Za zaposlene u prodaji, kao dodatak pružanju mogućnosti efikasnije saradnje sa marketingom, novo izdanje Microsoft Dynamics CRM pruža mogućnost uvezivanja i preporučivanja ostalih proizvoda iz ponude, time unapređujući efikasnost prodaje. Doneta su i značajna unapređenja u procesima vođene prodaje kako bi se pomoglo prodavcima da se usmere ka željenom ishodu i omogući im se sprovođenje poslovnih pravila na svim uređajima. Nove mogućnosti mobilne prodaje povećavaju produktivnost sa fleksibilnim RoleTailored panelima i analitikom, kao i sa personalizovanim uvodnim stranama.

Pročitajte i:  Oblak Tehnologije: Kako udovoljiti Veličanstvu?

Zbog značaja društvenih mreža i mobilnosti, u online verziji CRM‑a značajan naglasak je upravo na organizaciji mobilne prodaje. Korisnik više ne mora da ima velika inicijalna izdvajanja za hardver i softver, jer oko svega brine Microsoft koji ovo rešenje hostuje u svojim data centrima. Korisnik ovu uslugu plaća na mesečnom nivou tačno onoliko koliko je tog meseca koristi.

Prva od prednosti za poslovne organizacije od uvođenja ovakvih rešenja je tzv. 360° pogled na korisnike. On omogućava objedinjene informacije i svu interakciju u vezi sa pojedinim klijentom koje je preduzeće imalo kroz prodajno – marketinške aktivnosti, ali i nakon prodaje u vidu otvaranja dodatnih prodajnih prilika. Mogući su raspodela i praćenje realizacije prodajnih kvota na nivou timova, kao i jedinstvena centralna baza postojećih i potencijalnih klijenata, nezavisna od fluktuacije prodajnog osoblja unutar firme.

Microsoft‑ova snažna vizija kreiranja grupe srodnih uređaja i usluga namenjenih pojedincima i kompanijama koje ujedinjuju i osposobljavaju ljude kod kuće, na poslu i u pokretu u aktivnostima koje najviše cene. Microsoft Dynamics CRM rešenja igraju važnu i jedinstvenu ulogu u toj strategiji. Kako svet postaje manje i komplikovanije mesto, tehnologija igra važnu ulogu u pružanju mogućnosti firmama da razumeju i efikasno privlače korisnike.

Pročitajte i:  Prodavnice budućnosti

(Objavljeno u časopisu PC#215)

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , , , ,