Nvidia najavljuje AI Dynamic Super Resolution tehnologiju skaliranja slike
Nvidia radi na novoj tehnologiji kvaliteta slike i skaliranja zasnovanoj na veštačkoj inteligenciji.
Poboljšanje kvaliteta slike bez smanjenja performansi
Njegov predstojeći drajver, koji je pušten 14. januara, uključuje ono što Nvidia naziva DLDSR (Deep Learning Dinamic Super Resolution). Prilično se razlikuje od Nvidijinog trenutnog i prilično popularnog rešenja za skaliranje, DLSS. DLDSR renderuje igru u višoj i stoga detaljnijoj rezoluciji, koristeći Tensor jezgra RTX GPU-a pre nego što se vrati na rezoluciju vašeg monitora. To znači da ćete dobiti poboljšani kvalitet slike sa većim detaljima i glatkijim ivicama.
Pošto je ovo tehnologija na nivou drajvera, Nvidia kaže da „radi u većini igara“ i da će svaki RTX GPU sa Tensor jezgrima podržavati DLDSR. U isto vreme, Nvidia je najavila partnerstvo sa Pascalom Gilcherom, moderom i autorom ReShade Ray Tracing filtera za proizvodnju tri Freestyle filtera za svoj GeForce Experience alat. Nvidia tvrdi da ovi filteri primenjuju poboljšanja osvetljenja i senki koja izgledaju jednako dobro kao stvarno remasterirano iskustvo. Biće zanimljivo videti kako tehnologija funkcioniše u velikom broju igara. Tehnologija upscaling i downscaling-a slike se brzo razvija zajedno sa akronimima koji ih opisuju. DLSS nastavlja da se razvija, a tu su i AMD-ov RSR ili Radeon Super Resolution. Intel takođe radi na sopstvenoj XeSS tehnologiji. DLDSR i novi Freestile će biti uključeni u Nvidijin drajver koji će biti dostupan 14. januara.
Izvor: Pcgamer