Održano AB Soft savetovanje
Kompanija AB Soft svake godine sredinom decembra organizuje savetovanje za svoje korisnike. Ove godine savetovanje je održano 11. decembra u Hotelu M, a prisustvovalo je preko 260 učesnika, iz 131 firme korisnika AB Soft poslovno informacionog sistema.
Cilj ovog skupa je da se korisnicima AB Soft poslovnog sistema olakšaju obrade vezane za zatvaranje tekuće poslovne godine i otvaranje naredne, zatim da se pokažu najznačajnije novine u AB Soft aplikacijama koje su izvršene u toku godine i da se ukaže na pravac u kojem se očekuje dalji razvoj poslovnog softvera.
Na prvoj sesiji tema je bila kako sprovesti završne postupke, obrade i knjiženja kroz AB Soft poslovne aplikacije. Učesnicima je objašnjen kompletan proces, od popisa, preko utvrđivanja razlika i obaveznih knjiženja u finansijskom knjigovodstvu, do izrade bilansa, zatvaranja knjiga i otvaranja početnog stanja u novoj godini. Poseban naglasak stavljen je na novine u poslovnim rešenjima i na koji način korišćenje ovih novih opcija može da doprinese kvalitetu poslovanja.
Gosti druge sesije bili su predavači iz Microsoft-a koji su učesnicima predstavili Microsoft Windows Server 2012R2, Windows 8.1 i Office 365. Nakon toga, sledila su predavanja o praktičnoj primeni digitalnih sertifikata i korišćenju Pivot Excel tabela u AB Soft Reports sistemu.
Istaknute su prednosti novih verzija operativnih sistema kao i funkcionalnosti cloud servisa koji predstavljaju deo Office 365 paketa. Nakon toga, sledilo je predavanje o digitalnim sertifikatima, njihovoj nameni i načinu upotrebe u poslovnom okruženju kao i podršci primene sertifikata u AB Soft informacionom sistemu. Poslednje predavanje u drugoj sesiji je bilo napredno korišćenje Excel-a u sistemu izveštavanja. Kao i svake godine, tako i ove, učesnici savetovanja imali su priliku da kroz predavanja saznaju nešto novo, ali i da sa ostalim kolegama iz drugih preduzeća razmene poslovna iskustva.