Online kupovina na Crni Petak u SAD dostigla rekordnu cifru
Dok pandemija pogađa svet i SAD i potrošači sve više koriste virtuelna kolica za kupovinu, online kupovina beleži rekorde. U Americi, potrošači su na Crni Petak potrošili više od 9 milijardi dolara na kupovinu putem interneta, što je povećanje u odnosu na 2019. godinu za više od 20%.
Šta se kupovalo?
Jedan od razloga za to jeste što ljudi kupuju sve više namernice i alkohol na internetu, one stvari koje su ranije kupovali direktno u radnjama. Najviše se online i dalje kupuju Lego, Apple Airpods, Samsung televizori i video igre.
Za to vreme, posete fizičkim lokacijama prodavnica opadaju, a na Crni Petak su upola manje u odnosu na prethodnu godinu. Ljudi se sve manje odlučuju da uživo kupuju nakit i obuću, kuhinjsko posuđe ali i uređaje iz domaćinstva. I pored toga, Crni Petak je jedan od najvećih praznika u kojima Amerikanci masovno posećuju prodavnice i tržne centre širom zemlje.
Izvor: apnews