Plantronics se transformiše u novi brend – Poly
Prošle godine Plantronics je kupio kompaniju Polycom za 2 milijarde dolara. Nakon što je ova transakcija završena, Reuters je objavio da Plantronics želi da se proda, a jedan od zainteresovanih bio je i Logitech. Međutim, taj plan nije uspeo, pa je Plantronics rešio da promeni svoj fokus i misiju, a prvi korak ka tom cilju je promena imena kompanije u Poly.
Poly će biti fokusiran na poboljšanje iskustva u komunikaciji i kolaboraciji, čineći je da ona izgleda kao da sagovornici komuniciraju direktno. Da bi se to dostiglo, Poly će koristiti mašinsko učenje, veštačku inteligenciju kao i sve druge nove tehnologije koje će obezbediti da njihovi proizvodi prestanu da budu uređaji koje ćete primećivati tokom komunikacije, već da će biti prirodni produžetak toka razgovora.
Poly logotip takođe je napravljen u tom stilu. On ukazuje na nove puteve, ali i na istorijat odakle potiče, barem prema tvrdnjama iz ove kompanije. Crvena „lava“ boja kruga sa tri kraka asocira na propeler, koji reflektuje Plantronics-ovu šest decenija dugu istoriju u avijaciji, a istovremeno i na Polycom-ovu prepoznatljiv „tronogi“ konferencijski telefon. Ipak, ne treba očekivati da će ime Plantronics tako brzo otići u istoriju. Na Enterprise Connect 2019 konferenciji, Poly će predstaviti nove proizvode i servise od kojih će većina i dalje nositi Plantronics i Polycom imena.
Izvor: Cnet