BIZIT 11 - prvi dan

Realme pravi strategiju za rast na evropskom tržištu

Kineski brend pametnih telefona Realme će sledeće nedelje lansirati svoj prvi pametni telefon visoke klase u inostranstvu u pokušaju da poveća tržišni udeo u Evropi i nastavi svoj brzi rast.

PCPress.rs Image

Visoki ciljevi

Ovaj potez će pomoci kompaniji, koja je počela 2018. godine, da se bori protiv kompanija poput Apple-a i Samsung-a koji dominiraju u high-end segmentu, kao i protiv kineskog rivala Xiaomi-a koji je brzo rastao u inostranstvu.

Pametni telefoni GT 2 i GT 2 Pro biće predstavljeni u ponedeljak na godišnjem Mobile World Congress-u u Barseloni. Ovo je prvi nastup kompanije na najvećoj svetskoj konferenciji za trgovinu mobilnim telefonima, naglašavajući njenu želju da poveća tržišni udeo izvan Kine.

„U Kini i na evropskom tržištu, želimo da se fokusiramo na prodor na tržište visoke klase“, rekao je izvršni direktor Realme-a Sky Li.

„Na evropskom tržištu, kao i na bilo kom drugom tržištu, pozicioniramo se kao nudimo pristupačne telefone sa izvanrednim performansama i modernim dizajnom. Na evropskom tržištu imamo istu strategiju.

Realme možda nije dobro poznat potrošačima u zapadnoj Evropi ili SAD, ali brzo raste. U četvrtom kvartalu, Realme je isporučio 20,65 miliona pametnih telefona, što je povećanje od 48 odsto u odnosu na prethodnu godinu, prema podacima Counterpoint Research-a a. Apple je u međuvremenu zabeležio pad, dok je Samsung zabeležio rast od samo 8 odsto.

Pročitajte i:  AI flagship performansi, realme GT 7 Pro stiže 3. decembra

Međutim, Realme je relativno mali sa udelom na globalnom tržištu od samo 6 odsto. Apple je isporučio oko 81,5 miliona pametnih telefona u decembarskom kvartalu, prema podacima Counterpoint Research-a.

Takođe, Realme je napredovao na tržištima sa potrošačima koji više vode računa o cenama gde su njegovi telefoni sa nižim cenama, ali su sa visokim specifikacijama našli privlačnost.

Izvršni direktor Li se nada da će održati taj zdrav rast ove godine.

„U 2021.godini ostvarili smo rast od 50 odsto. U protekle tri godine zadržali smo visok rast. U 2022.godini želimo da zadržimo stopu rasta, na 40 odsto ili 50 odsto“, rekao je Li, dodajući da kompanija želi da proda više od 85 miliona telefona širom sveta.

Veliki izazovi

Realme se suočava sa brojnim izazovima u nastojanju da stekne udeo na vrhunskom tržištu, pre svega pokušavajući da ubedi potrošače da kupuju njihove uređaje umesto od etabliranih igrača kao što su Apple, Samsung, pa čak i Xiaomi.

GT 2 će se prodavati po ceni od oko 600 dolara, dok će GT 2 Pro koštati oko 800 dolara.

Pročitajte i:  Priče o dva interneta: Istok i Zapad

„Njegov sledeći izazov biće da ubedi kupce koji su navikli da kupuju poznate brendove da plaćaju slične cene za Realme“, rekao je Harmeet Singh Walia, viši analitičar u Counterpoint Research-u.

„U tom smislu, iako će se suočiti sa nekim izazovom od strane Samsung-a i Apple-a, takođe će se suočiti sa izazovom od proizvođača kao što su Xiaomi i OnePlus koji prodaju uređaje u sličnom ili željenom cenovnom rangu.

Izvor: CNBC

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , ,