BIZIT 11 - prvi dan

Ruski projekat “nebeski oglasni prostor” dobio svog prvog klijenta

Ako odete u bilo koji grad verovatno ćete biti zatrpani oglasima sa svih strana, bilo da se radi o zgradama, osobama koje dele letke i brošure i tako dalje, oglasi i reklame su svuda oko nas. Međutim, srećom kad god pogledamo u nebo, možemo da se odmorimo od tih oglasa, ili možda više nećemo ako Pepsi bude ostvario svoj plan. Prema izveštaju portala Futurism, čini se da Pepsi želi da zaposedne nebo i ispuni ga reklamama.

PCPress.rs Image

Ovo je zahvaljujući saradnji sa ruskom kompanijom StartRocket, o čemu smo već pisali, a sa kojom je planirano da se u Zemljinu orbitu pošalje grupa CubeSat satelita, koja će formirati „orbitalni bilbord“ (Orbital Display), i tako projektovati oglas dovoljno veliki da se vidi sa Zemlje. Kompanija PepsiCo planira da na ovaj revolucionarni, ali i kontroverzni način oglašava svoje energetsko piće Adrenaline Rush.

Zvuči kao da bi to mogla da bude neka šala, ali ispostavilo se da je to istina. U izjavi za Futurism, ruski portparol kompanije PepsiCo, Olga Mangova, je izjavila: „Verujemo u StartRocket potencijal. Orbitalni bilbordi su revolucija na tržištu komunikacija. Zbog toga smo se zarad Adrenaline Rush-a, PepsiCo Russia energetskog bezalkoholnog pića koje je inovator brenda, i podržava sve novo i nestandardno – odlučili na ovo partnerstvo.“

Iako moramo priznati da bi ovo bila veoma pametna marketinška taktika, nismo sigurni da li nam se dopada presedan koji bi mogao da bude načinjen. Govoreći za Astronomy, profesor astronomije sa Univerziteta u Mičigenu, Patrick Seitzer, rekao je: „Pokretanje ovakvih umetničkih projekata bez komercijalne, naučne ili nacionalne bezbednosne vrednosti čini se nepromišljenim.“

Pročitajte i:  YouTube sada prikazuje reklame kada pauzirate video snimke

Izvor: Ubergizmo

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , ,