BIZIT 11 - prvi dan

Širenje ponude na Shoppster platformi uz saradnju sa Sportina Grupom

Regionalna inovativna platforma za online trgovinu Shoppster uvek traži nove načine da obezbedi najbolju ponudu svojim kupcima. Tako je nedavno sklopila strateško partnerstvo sa Sportina Grupom, o čemu smo razgovarali sa Ljiljanom Ahmetović, CEO-om Shoppster-a.

PCPress.rs Image

P: Sportina Grupa je odnedavno postala strateški partner online i TV prodavnice Shoppster – šta ta saradnja podrazumeva?

O: Shoppster u ponudi ima više od 100.000 proizvoda svih namena, a tako raznovrsnu i kvalitetnu ponudu slobodno mogu reći da nema nijedna prodavnica kod nas. Kupci u regionu već znaju da je kupovina preko Shoppster.com jednostavna, isporuka je brza, plaćanje je bezbedno, kao i mehanizam povraćaja robe. Kupac od nas dobija uslugu na nivou najvećih svetskih e-trgovina, poput Amazon-a, Alibabe ili Alegra.

Najnovije iznenađenje koje smo pripremili za sve naše kupce je i partnerstvo sa Sportina Grupom. Zajedno sa iskusnim timom Sportine započeli smo višegodišnju saradnju u kreiranju bogate, atraktivne ponude svetski poznatih brendova iz segmenta mode za žene i muškarce na Shoppster online i TV prodavnici u Srbiji, Sloveniji, kao i u ostalim zemljama okruženja u koje ćemo ući s našom integrisanom prodavnicom. Kupcima smo upravo ponudili proizvode 14 svetski poznatih brendova, kao što su Tom Tailor, Superdry, Armani Exchange, Jack&Jones, Fracomina i mnogih drugih s kojima uveliko pregovaramo.

Pročitajte i:  Rusi ne mare za visoke cene dok potražnja za prednarudžbinama iPhone-a raste

P: Koja je prednost ovog partnerstva za vaše kupce?

O: Kupci dobijaju garanciju za uvek atraktivnu ponudu odeće, obuće i aksesoara na Shoppster online i TV prodavnici. Prateći njihove kupovne navike, uz razumevanje životnog stila, zajedno sa ekspertima iz Sportine ćemo, pored već postojećih dobro poznatih, biti u mogućnosti da ponudimo i brojne nove brendove. Naravno, u pripremi su i specijalne ponude za naše članove programa lojalnosti.

PCPress.rs Image
Ljiljana Ahmetović, Shoppster CEO

P: Šta ste primetili o potrošačkim navikama kod nas u online kupovini?

O: Ako uporedimo srpsko e-commerce tržište sa onima u okruženju, naše je još uvek slabije razvijeno. Podsećam da kupci u Srbiji do pojave Shoppster-a nisu ni imali veliki izbor Internet prodavnica koje nude na jednom mestu ovoliki asortiman proizvoda uz visok nivo sigurnosti.

Kupci koji danas koriste sve prednosti online kupovine, učestalo se vraćaju i imaju najveću potrošačku korpu – ujedno ostvaruju i najveće uštede pri kupovini. To su članovi Shoppster Smart programa lojalnosti.

P: Da li je Shoppster mesto gde mali brendovi mogu da dođu do izražaja, budući da su mnogi morali da se okrenu online prodaji? Kakvu podršku dobijaju?

O: Posebno se bavimo malim dobavljačima, onima koji imaju kvalitetne proizvode, ali još uvek nemaju dovoljno online znanja i iskustva ili nemaju dovoljno sredstava da samostalno podignu svoju online prodavnicu i promovišu svoj brend, svoje proizvode i dođu do kupaca. Mala i mikro preduzeća dobijaju mogućnost da postanu jedan od Shoppster dobavljača ili da naprave svoju online prodavnicu na našoj platformi, koristeći marketplace model uz pomoć Shoppster tima.

Pročitajte i:  Proširite svoj svet pomoću Galaxy AI

Razumemo i da se mnogi prvi put susreću sa online prodajom – naš tim ih upućuje u sve pojedinosti, problematiku i rešenja za optimalnu online prodaju. Dobijaju potpuno formiranu prodavnicu i neiscrpni izvor znanja, i to bez ikakvih dodatnih ulaganja, dakle potpuno besplatno.

P: Shoppster, osim velikog asortimana, ima i velike planove za dalji razvoj?

O: Intenzivno pratimo ponašanje kupaca na našoj platformi, njihove reakcije i komentare. Radimo na razvoju novih funkcionalnosti koje će kupovinu učiniti još jednostavnijom i ugodnijom. Pripremamo nove ponude, nove proizvode, uključujući pakovanu hranu. Pripremamo još bržu i kvalitetniju dostavu koja uključuje čak i isporuku istog dana.

Shoppster, kao jedina integrisana online i TV prodavnica u Srbiji i Sloveniji, priprema se za ulazak u ostale zemlje u regionu, primarno na tržište Bugarske, Hrvatske i Bosne i Hercegovine.

Korisna adresa: shoppster.com/sr-RS/

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , ,