Zebra

Sony predstavlja lik iz PlayStation-a koji pokreće AI

Video, koji je naknadno obrisan, prikazuje Aloy iz igre Horizon Forbidden West.

PCPress.rs Image

Razgovor sa igračem

Sony je koristio veštačku inteligenciju kako bi obezbedio PlayStation liku sposobnost za razgovor sa igračem. Snimak je povučen.

U demonstraciji, Aloy može da vodi razgovor pomoću glasovnih komandi tokom igranja i da odgovara na pitanja sintetizovanim glasom i pokretima lica. Tehnologija izgleda funkcioniše kako u kontrolisanoj demonstraciji, tako i u celokupnoj igri Horizon Forbidden West.

Tokom igranja, Aloy odgovara na pitanja o tome gde se nalazi i koliko je sati. Ipak navodi da je popodne i da je vruće, umesto da precizira tačno vreme. Nakon igre, Aloy se vraća u režim intervjua i daje pregled onoga što se upravo dogodilo.

Takođe, Aloy zamoljena da se oprosti od publike i zahvali svima. Lik to i učini, ali robotski glas stvara neprijatnu atmosferu.

Sony je koristio nekoliko različitih modela za kreiranje ovog prototipa. Uljučujući GPT-4 i Llama 3 za donošenje odluka i vođenje razgovora, dok OpenAI-jev Whisper omogućava pretvaranje govora u tekst. U demonstraciji, Sony je navodno izjavio da koristi sopstveni sistem Emotional Voice Synthesis (EVS) i tehnologiju Mockingbird za generisanje govora i animaciju lica, što su dve tehnologije o kojima kompanija još uvek nije javno mnogo govorila.

Pročitajte i:  Split Fiction igra kompanije Hazelight Studios 

NVIDIA i Microsoft takođe rade na sličnim tehnologijama. NVIDIA je koristila svoj paket tehnologija ACE za oživljavanje likova u igrama pomoću veštačke inteligencije, kako bi kreirala AI pokretane razgovore za NPC likove.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *