BIZIT 2024

Spotify će refundirati Car Thing kupovine

Spotify je tiho počeo da nudi povraćaj novca za svoje uređaje Car Thing koji će uskoro postati neupotrebljivi. Kompanija je u četvrtak objavila da, od prošlog petka, korisnici sa dokazom o kupovini (poput e-mail fakture) mogu kontaktirati korisničku službu i dobiti povraćaj novca za uređaj za strimovanje u vozilu.

PCPress.rs Image

Odlučivanje i reakcije korisnika

Spotify je prošle nedelje izazvao negodovanje zbog najave da će svi Car Thing uređaji postati neupotrebljivi 9. decembra 2024. godine. Kompanija je svoju odluku opisala kao „deo tekućih napora da optimizujemo našu ponudu proizvoda“ (čitaj: smanjenje troškova) i da će to omogućiti Spotify-u da se „fokusira na razvoj novih funkcija i poboljšanja koja će na kraju pružiti bolje iskustvo svim Spotify korisnicima.“

TechCrunch izveštava da su korisnici Gen Z na TikTok-u izrazili svoje frustracije u video zapisima, dok su se drugi žalili direktno Spotify-u putem poruka na X (Twitter-u) i putem korisničke podrške. Neki korisnici su tvrdili da su im agenti korisničke službe Spotify-a nudili samo nekoliko meseci besplatnog Premium pristupa, dok su drugi rekli da im je rečeno da niko ne dobija povraćaj novca. Nije jasno da li su neki od njih kontaktirali kompaniju nakon prošlog petka kada je Spotify promenio pristup povraćaju novca.

Pročitajte i:  Spotify CEO - uskoro „deluks“ verzija sa hi-fi zvukom

Pravna akcija i dalji koraci

Neki korisnici su otišli korak dalje. Billboard je prvi izvestio o kolektivnoj tužbi podnetoj u Okružnom sudu Sjedinjenih Američkih Država za južni okrug Njujorka 28. maja. Tužba optužuje Spotify za obmanjivanje kupaca Car Thing uređaja prodajom proizvoda od 90 dolara koji će uskoro postati zastareo bez ponude povraćaja novca, što zvuči kao opravdan zahtev.

Vredi napomenuti da, prema Spotify-u, kompanija je počela da nudi povraćaj novca prošle nedelje, dok je tužba podneta tek u utorak. Ako je izjava kompanije o početku povraćaja novca 24. maja tačna, povraćaji nisu direktan odgovor na pravne akcije.

Bez obzira na sve, svi koji se obrate korisničkoj službi sa važećim računom trebalo bi da dobiju povraćaj novca. Ako ste pokušali od tada i vaš zahtev je odbijen, preporučujemo da ih ponovo kontaktirate.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB
Tagovi: