BIZIT 11 - prvi dan

Spotify dodaje nove opcije kako privukao veći broj korisnika

Spotify omogućuje svojim korisnicima da gledaju kompletne muzičke video zapise, odnosno celokupne video sadržaje vezane za pesme i izvođače, umesto samo slušanja audio zapisa.

PCPress.rs Image

Cilj je 1 milijarda korisnika do 2030. godine

Korisnici će moći da gledaju cele muzičke video sadržaje direktno na Spotify platformi. To predstavlja novi korak kompanije. Postoji velika konkurencija sa YouTube-om, koji dominira ovom vrstom sadržaja već dugi niz godina.

Muzički video snimci biće dostupni premium korisnicima u Velikoj Britaniji, Nemačkoj, Italiji, Holandiji, Poljskoj, Švedskoj, Brazilu, Kolumbiji, Filipinima, Indoneziji i Keniji. Za sada, to će još uvek biti beta verzija. Kompanija konstantno pokušava da poveća svoju korisničku bazu.

Iako cilja da do 2030. godine dostigne 1 milijardu korisnika, novi plan Spotify-ja suočava se sa konkurencijom od strane Apple Music-a i YouTube-a. Ove platforme, korisnicima omogućuju besplatno gledanje muzičkih video spotova.

Spotify-jev postupak obuhvata “ograničeni katalog muzičkih video spotova, uključujući hitove globalnih izvođača poput Ed Sheeran-a ili lokalne favorite poput Aluna-e,”.

U martu prošle godine, Spotify je uveo “klipove”. Tu su zapravo vertikalni video zapisi kraći od 30 sekundi koji se direktno postavljaju na Spotify.

Takođe, kompanija je proširila svoju ponudu i uključila podkaste i audio knjige u nameri da privuče više korisnika.

U februaru je predvidela da će broj premium pretplatnika dostići 239 miliona u tekućem kvartalu, iznad procene od 238,3 miliona.

Izvor: Reuters

Facebook komentari:
Računari i Galaksija