Spotify je kupio kompaniju Kinzen
Spotify je saopštio da je kupio Kinzen. Kompanija Kinzen je pomogla platformi da identifikuje štetan sadržaj na platformi.
Efikasnije upravljanje sadržajem
Akvizicija je deo napora kompanije Spotify da se suoči sa štetnim sadržajem na svojoj platformi. Naime u podkastu, „The Joe Rogan Experience“, podkaster je optužen za širenje dezinformacija o korona virusu. Firma sa sedištem u Dablinu radi sa Spotify-jem od 2020. godine. U početku se firma fokusirala na integritet oko izbora sadržaja širom sveta. Od tada, Kinzen-ova nadležnost se proširila na dezinformacije i govor mržnje.
“Kinzen nudi kombinaciju alata i stručnosti koja nam pomaže da bolje razumemo sadržaj na našoj platformi i nove trendove zloupotrebe“, rekla je Sarah Hoyle, šef odeljenja za poverenje i bezbednost kompanije Spotify. Uslovi ugovora još uvek nisu objavljeni.
Spotify je naveo da će biti transparentniji u tome kako određuje šta je prihvatljiv a šta neprihvatljiv sadržaj. Pravila platforme su objavljena prvi put u januaru. U junu je formiran Savetodavni odbro za bezbednost kako bi dao doprinos o štetnom sadržaju.
Kinzen će pružiti upozorenja na vreme o problemima na različitim tržištima, pomažući Spotify-u da efikasnije moderira sadržaj na više jezika.
Izvor: Reuters