BIZIT 11 - prvi dan

Stižu reklame na YouTube formatu Shorts

S obzirom da su YouTube Shorts dobijali značajan prostor tokom prošle godine, Google sada eksperimentiše sa oglasima na platformi. U početku ćete verovatno videti oglase za instaliranje aplikacije i druge promocije.

Stižu reklame na YouTube formatu Shorts

YouTube Shorts ima preko 30 milijardi pregleda dnevno

Shorts je lansiran u septembru 2020. kako bi se suprotstavio TikTok-u koji nudi 15-sekundne video snimke snimljene mobilnim telefonima, a proširen je na SAD u martu 2021. Platforma sada u proseku ima preko 30 milijardi pregleda dnevno, što je više od četiri puta više u odnosu na prošlu godinuYouTube je u celini promašio očekivanja sa dobrom maržom, ostvarivši prodaju od 6,87 milijardi dolara u poređenju sa 7,48 milijardi dolara koje su investitori očekivali.

Pored YouTube Shorts snimaka, svetla tačka je bila pretplatnička usluga za YouTube TV koja nastavlja da donosi značajan rast prihoda. Korisnici gledaju više od 700 miliona sati YouTube sadržaja dnevno na povezanim televizorima. Platforma će ove godine predstaviti nove funkcije pametnih telefona za povezane televizore koje će korisnicima olakšati komentarisanje i deljenje sadržaja.

Pročitajte i:  YouTube testira novi format reklama koji vam možda neće biti toliko iritantan

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,