Streaming na Roku platformi povećan za skoro 50 procenata
Očekivano je da tokom perioda kada smo primorani da više vremena ostanemo kod kuće, više gledamo streaming sadržaja. Sada smo dobili i zvaničnu potvrdu toga. Naime, Roku je objavio da je u prvom kvartalu ove godine broj streaming sati na njihovoj platformi povećan za 49 procenata (13.2 milijarde časova streamovanog materijala). Takođe, tokom tog perioda ova streaming platforma dobila je i tri miliona novih pretplatnika.
Dalji trend rasta
Ovaj trend očekuje se i tokom drugog kvartala, s obzirom da je najveće povećanje usledilo u martu, kada su se mere (samo)izolacije proširile širom sveta, a izvesno je da će trajati još neko vreme.
Interesantno je da Roku nije profitirao od ovakvog razvoja događaja. Šta više, procenjuje se da je u tom periodu ova platforma bila u gubitku oko 60 miliona dolara. Razlog je što je u tom periodu znatno smanjen broj prodatih plejera, kao i zarada od reklama. Iako ovi podaci ne mogu da se generalizuju na ostale platforme, dobili smo bar uvid u to kako streaming tržište reaguje na COVID-19 pandemiju.
Izvor: Engadget