„Svemirsko“ odelo za bezbedne izlaske u postkorona svetu
Production club, kreativni studio koji stoji iza raznovrsnih iskustava, uključujući muzički festival Amazon Web Services Intersect Festival, nedavno je predstavio Micrashell – koncept lične zaštitne opreme koja omogućava ljudsku interakciju u društvenim okruženjima u kriznim vremenima nalik trenutnim.
Pod normalnim okolnostima, Production club dizajnirao bi i proizvodio iskustva za tehnološku, gejming i muzičku industriju. To je firma koja stoji iza prve velike Skrillex-ove turneje u produkcijskom smislu, The Cell, koja je koristila projekcijsko mapiranje i gejming tehnologiju u realnom vremenu. Kompanija sa sedištem u Los Anđelesu i Španiji, Micrashell „svemirskim“ odelom namerava da ubrza povratak sigurnih masovnih okupljanja i ponudi rešenje za katastrofalne COVID-19 posledice po koncerte uživo, noćne izlaske, klubove, fizičke događaja i slične industrije.
„Svi u našoj industriji su usredsređeni na razvoj virtuelnih rešenja, te smo odlučili da se fokusiramo na nešto više emocionalno, fizičko i svojstveno ljudima tako da bi industrija u celini mogla da ima veće šanse da se brzo oporavi. Tim koji stoji iza dizajna dolazi iz vrlo multidisciplinarnih oblasti, od robotike, mode do vizualnih efekata. Radili smo u smenama od 12h između Španije i LA dok dizajn nije bio gotov. Tako se rodio Micrashell“, kaže Head of Inventions, Miguel Risueno.
Dodatna oprema
Sa tačke pragmatičnog dizajna, Micrashell je šareno zaštitno polu-odelo, lako se dezinfikuje i lako kontroliše, a omogućava nosiocima da se socijalizuju u noćnim izlascima, na događajima i koncertima. U njegove zaštitne mere spadaju potpuna zaštita od prodora vazduha sačinjeno od veoma izdržljive tkanine i kacige otporne na oštre predmete, koja koristi sistem filtracije vazduha zasnovan na N95 standardima koje je odobrio NIOSH.
https://www.youtube.com/watch?v=7rTVexGuUD4&feature=emb_title
Ostale funkcije uključuju bežičnu glasovnu komunikaciju sa podešavanjima audio kontrole, sistem pomeranja i naginjanja kamere koji omogućava korisnicima da sinhronizuju telefon i snimaju video snimke, kao i RGBW sistem osvetljenja kojim korisnici mogu da menjanjem boje svetla komuniciraju svoje raspoloženje, potrebe i druge socijalne znake. Takođe sadrži i dva sistema litijum-jonskih baterija koje će omogućavati aktivnu ventilaciju, ali i povezivanje sa mobilnim telefonom koji može putem aplikacije da kontroliše rad odela, te omogući audio komunikaciju sa drugim ljudima u klubu. Isto tako ove baterije mogu i puniti priključeni telefon.
„Princip dizajniranja odela bio je, da ga ne pretrpavamo sa sci-fi karakteristikama koje još ne postoje i koje bi stvorile probleme na putu, već da koristimo tehnologije koje su nam dostupne“, kaže Risueno.
Imajući u vidu ritam noćnog života, koncept dizajna takođe poseduje sistem snabdevanja pićem i kanisterom za vejping (pušenje elektronskih cigareta) koji omogućava menjanje patrona bez skidanja kacige. Pića i tečnost za vejping mogu da se ubace preko određenih komora ispod kacige. Risueno kaže da su i iz praktičnih razloga izbegavali odelo za celo telo. „Bilo bi veliko mučenje da ga skidate svaki put kada treba da odete u toalet,“ kaže Risueno. Micrashell-ov interni zvučni sistem omogućava korisnicima tri režima za slušanje muzike uživo – direktan strim od DJ-a ili izvođača/benda, emulaciju ili preko ugrađenih mikrofona.
Međutim, Micrashell još uvek nije spreman. Trenutno, Production Club sprovodi analizu izvodljivosti za buduće odelo i razgovara s potencijalnim dobavljačima i partnerima o tome kako je najbolje da se sprovede u delo.
„Verujemo da su događaji od suštinskog značaja za ljudsko iskustvo i stvaranja uspomena koje definišu naše živote. Iako možda neko vreme nećemo videti događaj veličine Coachella-e (muzičkog festivala), uzbuđeni smo izazovom da stvorimo inovativna rešenja za unapređenje kvalitetne zabave uživo i ljudskog povezivanja,“ kaže šef posebnih projekata, Corey Johnson. „Želimo da proguramo ideju kako bi je videli drugi potencijalni saradnici. Ako postoji način da se proces ubrza radom sa drugima, učinićemo to“ dodaje Risueno.
Izvor: Fast Company