Sve(t) je marketing (Besplatno izdanje)
U PC Press-ovom novom besplatnom specijalu između ostalog možete saznati šta je to martech, kako spojiti jedinstveno iskustvo klijenta i automatizovati marketinške aktivnosti i da li je AI ubica brendova? Specijalno izdanje možete pronaći u našoj digitalnoj čitaonici ili ga preuzeti u PDF formatu.
Nalazimo se u eri potrošača koji su daleko svesniji svog značaja i mogućnosti izbora nego pre. Već i vrapci znaju da više nije dovoljno da imamo dobar i kvalitetan proizvod/uslugu da bismo privukli, a kamoli zadržali klijenta u našem timu. Veliki novac ulaže se u marketinške aktivnosti koje imaju za cilj da uvedu potencijalne klijente u prodajni levak (sales funnel), da ga drže za ruku i odvedu dublje, kroz svaki njegov nivo kako bi na kraju došli do tog svetog mesta – prodaje.
Kada je akvizicija završena, pred nama se ukazuje još zahtevnija prepona koju treba preskočiti a to je – Kako zadržati klijenta? Za digitalni marketing možemo da kažemo da je doživeo dodatnu ekspanziju tokom pandemije. Kompanije i brendovi koji su bili digitalizovani uspešno su se izborili sa izazovima koji su ih zadesili, dok su oni drugi počeli da ulažu u digitalizaciju. Šta nas čeka nakon pandemije, videćemo. Ostaje nam samo da pratimo dešavanja na globalnom nivou i održimo ritam.
U specijalu možete pročitati:
- Alati za martech
- Lazar Džamić: Sumrak glamuroznog monologa
- Extreme: CRM – glavni kuvar precizne i na pravom mestu dozirane marketing automatizacije
- Kako unaprediti odnos s klijentima?
- Miša Lukić: Digital(ai)gentni marketing
- SAS: Hiperpersonalizacija – Novi hajp ili neminovnost?
- Miroslav Varga: Internet marketing je sexy
- Bora Miljanović: Ofanziva digitalnog marketinga