TAG Media – prvi predstavnik Srbije u ICMF
Agencija TAG Media iz Beograda postala je prvi član International Content Marketing Foruma iz naše zemlje, globalnog udruženja agencija koje se bave content marketingom.
TAG Media postala je punopravni član udruženja International Content Marketing Forum (ICMF), osnovanog radi unapređenja content marketinga, relativno novog segmenta marketinških komunikacija fokusiranog na stvaranje kvalitetnih sadržaja i njihovu distribuciju putem klasičnih i novih medija, sa ciljem promocije kompanija i proizvoda.
ICMF okuplja predstavnike nacionalnih udruženja za content marketing i pojedinačne agencije iz 18 zemalja – od Velike Britanije i SAD do Rusije i Nemačke, a od ovog meseca im se pridružila i Srbija.
„Vrednost tržišta content marketinga raste svakim danom, i na globalnom nivou je dostigla 15 milijardi dolara. Imajući u vidu da se mi već preko 10 godina bavimo produkcijom kvalitetnih sadržaja za sve medije, logičan korak u daljem razvoju naše kompanije bilo je pristupanje asocijaciji kao što je ICMF. Članstvo u ICMF-u ćemo iskoristiti za sticanje novih znanja, povezivanje sa kompanijama, kao i za kontinuiranu promociju novih alata i rešenja na polju content marketinga“, objašnjava Veljko Radosavljević, direktor razvoja agencije TAG Media, koji je predstavljao ovu kompaniju na nedavno održanom sastanku ICMF u Minhenu.
„Zajednički cilj svih članova ICMF-a je razmena znanja i iskustava, prepoznavanje najboljih praksi i projekata, povezivanje profesionalaca koji se bave ovom specifičnom granom marketinga i negovanje najviših profesionalnih standarda u kreiranju brendiranog sadržaja“, izjavio je Michael Höflich, predsednik nemačkog udruženja Forum Corporate Publishing, najvećeg udruženja za content marketing koje okuplja 108 kompanija.