Temu usmerava korisnike na lokalne proizvode u Americi
Temu u Americi sve više promoviše artikle koji se ispručuju iz skladišta u državi.
Kineska online trgovačka Temu aplikacija sve više promoviše proizvode koji mogu da se isporuče iz skladišta u Americi nakon odluke Trampa da ukine poresku prazninu.
Mnoge kompanije su koristile mogućnost minimalnih carina u Americi za e-trgovinu. Tramp je dodao 10% poreza na kinesku robu. Od tada su Temu i Shein u velikom problemu. Oba lanaca su mogla da izvoze bez carine svoju robu i da određuju značajno manje cene. Sada cene ne mogu da budu tako niske upravo zbog poreza.
Temu pokušava da proda prvo robu koja mu je na zalihama u magacinima širom Amerike kako se ne bi artikli slali iz Kine. Temu je počeo da popularizuje ove proizvode.
Temu promocija američkih proizvoda počinje da ga stavlja u direktnu konkurenciju sa Amazonom, eBay i Walmartom. Amazon je primetio ovu mogućnost tokom prošle godine da primeti dramatičan rast Temu u Americi i tada je pokrenuo sopstvenu budžetsku prodavnicu pod nazivom Haul.
Temu je bio spreman za udarce koje zadaje Tramp i čini se da uzdrmava sve više domaće e-trgovinske lance u Americi.
Izvor: cnbc.com