Threads sada omogućava kreiranje prilagođenih feedova, baš kao i Bluesky – evo kako
Meta je u svoju aplikaciju Threads uvela funkciju prilagođenih feedova, koja je već duže vreme deo Bluesky-a.
Uz prilagođene feedove, možete dodavati i pratiti specifične naloge i teme koje vas zanimaju
Nakon kratkog perioda testiranja, ova funkcija je sada dostupna svim korisnicima Threads-a. Prilagođeni feedovi omogućavaju kreiranje liste više naloga koji su obično povezani s određenom temom ili interesovanjem. Cilj je da korisnicima omoguće brži i lakši pristup povezanim nalozima koji možda nisu vidljivi u standardnim feedovima For You ili Following.
U tom pogledu, Threads pokušava da sustigne Bluesky, koji je prilagođene feedove lansirao još u maju 2023. godine. Bluesky nudi nekoliko unapred pripremljenih feedova za početak, a korisnici zatim mogu kreirati sopstvene. Twitter, sada poznat kao X, ima sličnu funkciju nazvanu Lists, koja omogućava kreiranje prilagođenih lista.
Kako postaviti prilagođene feedove na Threads-u?
- Prijavite se na Threads putem veb sajta.
- Kliknite strelicu nadole na vrhu ekrana i izaberite opciju za kreiranje novog feeda.
- U prozoru Create feed, unesite ključnu reč ili termin kako biste pronašli naloge koje želite da dodate. Na primer, možete uneti termin poput Star Trek.
- Iz rezultata možete dodati sam termin (što uključuje sve naloge povezane s tim terminom) ili pojedinačne naloge.
- Kada završite s izborom, kliknite na Continue.
- Na sledećem ekranu unesite ime za svoj feed i kliknite Done.
Vaš novi feed će prikazati objave od naloga koje ste dodali. Na početnom ekranu možete kliknuti na strelicu nadole da biste se prebacivali između različitih feedova: For You, Following, Liked, Saved i vašeg prilagođenog feeda. Takođe možete kreirati više feedova za različite teme i interese.
Zašto je ovo važno?
Kako sve više korisnika napušta X (Twitter), Bluesky i Threads beleže značajan porast broja novih korisnika. Bluesky je premašio 20 miliona članova, dok Threads, zahvaljujući povezanosti s platformama poput Facebook-a i posebno Instagram-a, ima znatno veću bazu korisnika od preko 200 miliona. Samo u novembru, Threads je privukao više od 15 miliona novih korisnika, s više od milion registracija dnevno tokom poslednja tri meseca.
Prilagođeni feedovi na Threads-u predstavljaju korak ka personalizovanijem iskustvu, omogućavajući korisnicima da lakše prate teme i naloge koji ih zanimaju, što može doprineti daljem rastu i popularnosti ove platforme.
Izvor: Zdnet