TikTok pokrenuo novu biznis platformu
Kompanija je krajem prošle nedelje zvanično predstavila novi brend i platformu pod nazivom TikTok For Business na kojoj će se nalaziti sva njena trenutna i buduća marketinška rešenja za brendove.
Prilikom pokretanja, sajt će uključivati pristup TikTok formatima oglasa, uključujući i njihov glavni proizvod, TopView, što je oglas koji se pojavljuje kada prvi put pokrenete aplikaciju TikTok. Ostali proizvodi pod ovim TikTok For Business okriljem uključuju Brand Takeovers, In-Feed Videos, Hashtag Challenges i Branded Effects.
Novi AR efekat
Brand Scan dodaje se uporedo sa zvaničnim pokretanjem samog TikTok For Business-a. Digiday je prethodno spazio TikTok-ove planove za AR oglase, napominjući kako će oni predstavljati direktan izazov za Snapchat-ove Sponsored Lens i Word Lenses AR formate.
Osim AR efekta, većina marketinških proizvoda na TikTok For Business-u bila je ponuđena i pre, ali nova platforma ih organizuje pod jednim krovom i pruža mesto za uvođenje novih proizvoda, kako budu stizali. Pored toga, platforma pokreće novi centar za e-učenje koji će pomoći marketing stručnjacima da nauče o TikTok-u i njegovim mogućnostima kreiranja oglasa.
Prihodi TikTok-a su rasli pre ovog predstavljanja platforme za marketing. Izveštaji su u januaru ove godine tvrdili da je prihod kompanije bio na putu rasta od preko 300% do Q4 2020. The Information je nedavno izvestio da se očekuje da će američki prihodi TikTok-a dostići iznos od 500 miliona dolara.
Izvor: TechCrunch