TikTok stiže na Vizio TV uređaje
Vizio je postao najnoviji proizvođač pametnih televizora koji je dobio TikTok aplikaciju, omogućavajući vlasnicima da gledaju video platformu. To je samo još jedan od proizvođača koji je dodao TikTok na svoju TV platformu, nakon što je aplikacija prošle godine dospela na Samsung i LG televizore, Android TV i Amazon-ove Fire TV platforme.
TikTok omogućava izbacivanje sve dužih video snimaka
Aplikacije stižu jer TikTok omogućava korisnicima da izbacuju sve duže i duže video zapise na svojim profilima. U februaru je TikTok proširio svoju maksimalnu dužinu videa na 10 minuta. Uz to, TikTok-ovi video snimci su i dalje formatirani za gledanje portreta, što dovodi do puno praznog prostora na ekranu na standardnim televizorima sa odnosom širine i visine 16:9.
Ssve veći fokus TikTok-a na gledanje TV-a mogao bi mu pomoći da proširi svoju publiku i da ima koristi od premium cena povezanih sa TV oglašavanjem. U SAD-u više od sto miliona ljudi sada gleda YouTube preko svojih televizora svakog meseca, a to je pomoglo Google-ovoj video usluzi da generiše milijarde dolara prihoda od reklama svakog kvartala.
Izvor: The Verge