BIZIT 11 - prvi dan

Twitch razmatra promenu načina plaćanja kreatorima sadržaja

Twitch razmatra više predloga za preispitivanje struktura plaćanja, uključujući i onaj koji bi smanjio udeo najboljih strimera u pretplatama sa 70% na uobičajenih 50%. Drugi bi uspostavio više nivoa plaćanja sa različitim zahtevima, a emiteri bi mogli da dobiju dodatne podsticaje da pokreću više oglasa za neprijavljene gledaoce.

Twitch razmatra promenu načina plaćanja kreatorima sadržaja

Twitch motiviše česte strimere da pokreću više oglasa

U zamenu za ovu manje unosnu strukturu plaćanja, Twitch bi mogao da odustane od ekskluzivnih uslova i dozvoli članovima Partnerskog programa da strimuju na rivalskim servisima kao što su Facebook Gaming ili YouTube. Prijavljeni predlozi dolaze nakon što je Twitch sproveo višestruke napore da poveća dugoročnu dobit i zadovolji svoju matičnu kompaniju Amazon. Usluga je nedavno predstavila program koji motiviše česte strimere da pokreću više oglasa.

Dok Twitch već zauzima istaknuto mesto u Amazon-ovom poslovanju, jasno je da gigant želi da striming uživo bude uspešniji pod sopstvenim uslovima. Zvezde kao što su DrLupo i Timthetatman napustile su Twitch zbog YouTube-a, dok su se velika imena poput Ninja-e vratila na Twitch ili na drugi način potpisala višegodišnje ugovore. Takođe, postoji dugogodišnja zabrinutost da Twitch nije rešio probleme sa strimovanjem tokom punog radnog vremena. Veći profit možda nije važan ako manje velikih kreatora može opravdati zadržavanje.

Pročitajte i:  Twitch skuplji na mobilnim uređajima

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: