BIZIT 11 - prvi dan

Twitter radi na plaćenom paketu bez reklama

Twitter radi na novom, skupljem Blue pretplatnom nivou koji će korisnicima omogućiti da pretražuju platformu bez oglasa. Oglasi su prečesti na Twitter-u i preveliki, stoga kompanija preduzima korake za rešavanje i jednog i drugog u narednim nedeljama.

Twitter radi na plaćenom paketu bez reklama

Twitter Blue u početku nije imao dobar odaziv kod korisnika

U SAD-u, Twitter Blue trenutno košta 11 dolara mesečno kada se korisnici pretplate direktno preko Twitter iOS ili Android aplikacije. Na web-u, gde se Apple i Google provizija do 30% na kupovinu u aplikaciji ne primenjuje, usluga košta 8 dolara mesečno. Otkako je Twitter počeo da obnavlja pretplatu u novembru, mogućnost da vidite manje oglasa bila je jedna od primarnih prodajnih tačaka koju je kompanija postavila, ali ta prednost je i dalje navedena kao „coming soon“ kada se prijavite za uslugu.

Prema nekim procenama, prihodi od reklama na Twitter-u su naglo opali od Musk-ovog preuzimanja kompanije u oktobru. Prema nedavnom izveštaju koji je objavio The Information, viši menadžer Twitter-a rekao je zaposlenima da je dnevni prihod manji za 40% u odnosu na prethodnu dana. Twitter pripisuje pad prvobitnom ponovnom pokretanju Twitter Blue-a, kada su platformu preplavili verifikovani trolovi koji su koristili funkciju plaćene verifikacije da bi se lažno predstavljali za brendove, poznate ličnosti i druge značajne naloge.

Pročitajte i:  X dodaje prijave pomoću passkey-a za korisnike Androida  

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,