Twitter radi na plaćenom paketu bez reklama
Twitter radi na novom, skupljem Blue pretplatnom nivou koji će korisnicima omogućiti da pretražuju platformu bez oglasa. Oglasi su prečesti na Twitter-u i preveliki, stoga kompanija preduzima korake za rešavanje i jednog i drugog u narednim nedeljama.
Twitter Blue u početku nije imao dobar odaziv kod korisnika
U SAD-u, Twitter Blue trenutno košta 11 dolara mesečno kada se korisnici pretplate direktno preko Twitter iOS ili Android aplikacije. Na web-u, gde se Apple i Google provizija do 30% na kupovinu u aplikaciji ne primenjuje, usluga košta 8 dolara mesečno. Otkako je Twitter počeo da obnavlja pretplatu u novembru, mogućnost da vidite manje oglasa bila je jedna od primarnih prodajnih tačaka koju je kompanija postavila, ali ta prednost je i dalje navedena kao „coming soon“ kada se prijavite za uslugu.
Prema nekim procenama, prihodi od reklama na Twitter-u su naglo opali od Musk-ovog preuzimanja kompanije u oktobru. Prema nedavnom izveštaju koji je objavio The Information, viši menadžer Twitter-a rekao je zaposlenima da je dnevni prihod manji za 40% u odnosu na prethodnu dana. Twitter pripisuje pad prvobitnom ponovnom pokretanju Twitter Blue-a, kada su platformu preplavili verifikovani trolovi koji su koristili funkciju plaćene verifikacije da bi se lažno predstavljali za brendove, poznate ličnosti i druge značajne naloge.
Izvor: Engadget