BIZIT 11 - prvi dan

Uspešno održan prvi samit influensera

Sve do poslednje stolice u Belexpocentru bile su popunjene na prvom regionalnom Influencer Marketing Summitu koji je u prethodna dva dana okupio najpoznatije influensere sa naših prostora, predstavnike kompanija i brendova, predstavnike medija i publiku koja je na interaktivnim predavanjima i panelima dobila odgovor na mnoga pitanja koja se tiču ovog novog komunikacionog modela.

PCPress.rs Image

Influencer Marketing Summit je ove jeseni afirmisao Beograd kao centar regionalnog influencer marketinga što svojom impresivnom listom panelista, što ogromnom zainteresovanošću koju je publika pokazala.

U prvom panelu na samom otvaranju Anđelko Trpković, CEO Publicis Group Adriatic razgovarao je sa Tamarom Kalinić, specijalnom gošćom i jednom od najpoznatijih influenserki sveta. Njen recept za uspeh i savet influenserima koji žele da se bave tim poslom bio je da budu istrajni, iako to ne donosi odmah dobre rezultate. Poručila im je da ako počnu na današnji dan da objavljuju po jedan post na mrežama, za godinu dana će sigurno imati merljive rezultate onoga što vole i žele rade.

PCPress.rs Image
Anđelko Trpković, CEO Publicis Group Adriatic

Šta je to uticaj, kako se stvara platforma koju želi da prati 200.000 ljudi, kakve rezultate postiže influenser marketing i kako infuenseri pristupaju kampanjama beauty brendova, a da pritom ne reklamiraju nedostižne standarde lepote su samo neki od pitanja na koje su panelisti i predavači dali svoj odgovor u prethodna dva dana. Influenseri su na diskusijama na najsavremenijoj bini razgovarali sa predstavnicima kompanija i brendova o međusobnoj saradnji, kako ona izgleda i o konkretnim rezultatima koje donosi.

Da sve više raste poverenje u influensere u Srbiji, potvrdili su predstavnici kompanija i brendova poput Lidla, Aure, Mercatora i podelili kako izgleda kreiranje marketinške strategija koja uključuje influenser marketing.

PCPress.rs ImageSamo neki od govornika koje su posetioci imali priliku da čuju su Branko Babić, Dunja Jovanić, Dušan Petrović, Tamara Ćosić, Marija i Strahinja Ćalović, Dalibor Šimuga, Marko Marijoković  i mnogi drugi.

Budući da veliki deo influencer marketinga počiva na vizuelnoj komunikaciji, na Summitu je predstavljen i „Creative Room“ u kojem su posetioci mogli na licu mesta da kreiraju sadržaj na društvenim mrežama i u praksi primene savete koji su čuli na panelima.

PCPress.rs ImagePrvi od mnogih, sudeći po reakciji učesnika i publike, Influencer Marketing Summit, organizovala je  kompanija „Ninamedia“ podstaknuta savremenim marketing strategijama kompanija iz različitih oblasti koje uključuju influencer marketing, kao najaktuelniji oblik promotivnih aktivnosti na tržištu. Cilj ovog događaja bio je spajanje privrede i influensera, predstavljanje kompleksnog procesa iza kampanje čije je lice influenser, kao i predstavljanje samog procesa kreiranja platformi koju prate stotine hiljada, pa i milioni ljudi.

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: