VR igra koja pomera granice brzine ljudskog kretanja
Pojedini igrači se kreću toliko brzo dok igraju VR igru Beat Saber, da su Valve developeri morali da izdaju zakrpu koja bi regulisala probleme koji su zbog toga nastali u okviru igre. Naime, igrači su se kretali toliko brzo da Steam VR nije mogao da detektuje pokrete.
Nova ispravka trebalo bi da reguliše Valve Lighthouse tehnologiju za registrovanje pokreta, a tako što će se pomeriti ograničenja za brzinu kretanja igrača. Developeri su ograničenja postavili tamo gde su mislili da se nalazi granica ljudskih sposobnosti, da bi nakon nekog vremena došli do zaključka da se motivisani igrači kreću brže nego što se verovalo da je moguće.
Beat Saber funkcioniše tako što igračima omogućava fizičku aktivnost dok uz melodiju određene pesme svetlosnom sabljom uništavaju plave i crvene blokove. Potera za novim rekordima omogućila je da se video igra popne na sledeći nivo, te običnu fizičku aktivnost sa virtuelnim elementima unapredi u nadljudske brzine rukovanja svetlosnom sabljom.
Izvor: The Verge