YouTube proširuje funkcije kupovine kako bi se borio protiv pada prihoda
Ovaj potez je usledio mesecima nakon što je YouTube predstavio novi način na koji kreatori mogu da zarade na kratkim video snimcima, uvodeći oglašavanje na svojoj video funkciji Shorts.
YouTube je u utorak saopštio da donosi funkcije kupovine u svoju uslugu kratkih video snimaka nalik na TikTok-u, kako bi se povećali prihodi koji su ugroženi usled pada oglašavanja.
Ova funkcija je za sada u fazi testiranja kod kvalifikovanih kreatora u Sjedinjenim Državama i pruža im mogućnost da označe svoje proizvode iz prodavnice. Oni koji ih prate iz SAD-a, Indije, Brazila, Kanade i Australije mogu da vide oznake i da komuniciraju sa njima. Ubrzo se očekuje da će se povećavati geografska pokrivenost ove usluge.
Testiraju se i nove šeme provizije za influensere koji prodaju proizvode preko linkova u video snimcima.
YouTuBe čini sve kako bi uspeo da stigne TikTok, aplikacija koja je počela da hostuje video snimke za sinhronizaciju usana i plesa pre nego što je narasla na milijardu korisnika mesečno.
Izvor: indianexpress.com