BIZIT 11 - prvi dan

YouTube Shorts dodaje remiksovanje muzičkih spotova

YouTube Shorts sada omogućava kreatorima da dodaju i remiksuju muzičke spotove u svojim kratkim filmovima. U svom postu koji najavljuje ovu funkciju, YouTube ističe da kreatori mogu da koriste muzičke spotove umetnika kao što su Beyoncé i Maggie Rogers – čak i dok se TikTok bori sa izdavačkom kućom koja ih predstavlja. Tajming sugeriše da je to direktan odgovor na TikTok-ovu trenutnu bitku za licenciranje muzike.

PCPress.rs Image

Ranije ovog meseca, TikTok je izgubio pesme od umetnika kao što su Taylor Swift, Drake i Olivia Rodrigozbog spora sa Universal Music Group (UMG). TikTok i UMG nikada nisu obnovili ugovor o licenciranju nakon što je muzička izdavačka kuća optužila TikTok da pokušava da ga „natera“ u loš posao i tvrdi da društvena platforma želi da „izgradi posao zasnovan na muzici, bez plaćanja fer vrednosti za muziku“. Korisnici TikTok-a od tada nisu imali pristup UMG-ovom katalogu, dok su postojeći video snimci koji koriste pesme izdavačke kuće utihnuli.

Nova opcija je pobeda za YouTube, koji trenutno korisnicima daje pristup UMG-ovim bibliotekama dok se TikTok bori sa etiketom. TikTok trenutno ne nudi ni mogućnost remiksa muzičkih spotova, što daje YouTube-u prednost u odnosu na najvećeg rivala kratkih video snimaka.

Pročitajte i:  YouTube Shorts od sada mogu da traju do 3 minuta

Nova opcija remiksovanja daje kreatorima mogućnost da uz muzički video naprave Shorts video, dodaju muzički video kao pozadinu, kao i da koriste njegov zvuk. Kreatori takođe mogu da iseku i ugrade klipove iz muzičkog videa u svoje kratke snimke.

Da bi pristupili ovoj funkciji, korisnici mogu da dodirnu dugme „remiks“ direktno na muzičkom videu i izaberu kako žele da ga remiksuju.

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , , ,