YouTube testira online igre za telefone i desktop računare
Google gleda na online igre kao na novi mogući izvor prihoda za YouTube. Platforma za video hosting je navodno pozvala zaposlene da testiraju novi proizvod pod nazivom Playables, koji korisnicima daje pristup online igrama direktno na samom YouTube-u.
YouTube novu funkciju nazvao Payables
Korisnici će moći da ih reprodukuju na ewb sajtu YouTube pomoću web pregledača ili u aplikaciji, bilo na Android ili iOS telefonu. Iako izveštaj insinuira da trenutno postoji nekoliko igara dostupnih za testiranje, posebno se spominje samo Stack Bounce. To je arkadna igra podržana oglasima koja tera igrače da razbijaju slojeve cigli loptom koja odbija. YouTube već zarađuje novac od igranja uživo, ali ovaj proizvod će mu dati još jedan način da generiše prihod od industrije usred pada potrošnje na oglašavanje.
Iako Google nije uspeo da poveća svoj ugašeni servis za striming igara Stadia i na kraju ga ugasio, ovaj poduhvat je sasvim druga stvar. YouTube već ima ogromnu publiku koja redovno posećuje sajt, tako da ne bi bio problem da ugledate novi proizvod. Playables je možda sličniji Netflix-ovom proizvodu za igre koji svojim korisnicima koji plaćaju daje pristup ležernim igrama na mobilnim uređajima.
Izvor: Engadget